Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Kanske lite tydligare bild. Åh vad jag hoppas att vi äntligen lyckats.
Kanske lite tydligare bild. Åh vad jag hoppas att vi äntligen lyckats.
Vi har haft så många kemiska graviditeter men hormonet har aldrig blivit så starkt att det synts på digitalt. Så jag hoppas så att det får stanna denna gång.
Inte lika mycket symptom som andra månader men detta är annorlunda nu när det är bekräfta.
Extremt mycket flytningar, humörsvängningar, lite molvärk både framme och ryggslutet. Huvudvärk.
Lycka till till er alla andra, hoppas ni får era plus som blir till bebis ❤️
Vi har haft så många kemiska graviditeter men hormonet har aldrig blivit så starkt att det synts på digitalt. Så jag hoppas så att det får stanna denna gång.
Inte lika mycket symptom som andra månader men detta är annorlunda nu när det är bekräfta.
Extremt mycket flytningar, humörsvängningar, lite molvärk både framme och ryggslutet. Huvudvärk.
Stort grattis!!
Håller tummarna för att det kommer gå bra hela vägen
Åh grattis!! Samma här angående kemiska så hoppas snart på ett riktigt!
Åh tack för info! Håller tummarna att du får en liten bebis denna gången och allt går bra ❤️❤️
Tror säkert det kan variera hur koncentrerad urinen är. Grattis 💕
Tror säkert det kan variera hur koncentrerad urinen är. Grattis 💕