• Elisabeth83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Försökte Zooma in lite 😅 aja, det var i alla fall ljuuuuuust blått i verklighete. Men symtomen jag haft i några dagar försvann idag. Kanske missfall.
  • Sandratjid

Vad tror ni? Som för säkert många andra så syns det mer irl, men väldigt mycket svagare än kontrollstrecket. Hört at

Hört att clearblue ultratidigt ofta ger spökstreck.

• Cashili33
    Elisabeth83 skrev 2023-03-19 19:36:05 följande:
    Försökte Zooma in lite 😅 aja, det var i alla fall ljuuuuuust blått i verklighete. Men symtomen jag haft i några dagar försvann idag. Kanske missfall.
    Kan va en kemisk i så fall 
  • Cashili33
    Sandratjid skrev 2023-03-19 20:07:33 följande:

Vad tror ni? Som för säkert många andra så syns det mer irl, men väldigt mycket svagare än kontrollstrecket. Hört at

Hört att clearblue ultratidigt ofta ger spökstreck.

Som på nästan alla som lägger upp dessa extremt svaga och otydliga streck så säger jag att jag inte vågar uttala mig 
    de är lika ofta negativa som början På nått 
  • svansmamman
    Blommans skrev 2023-03-19 15:55:22 följande:
    Vad tror ni? 
    Jag är generellt alltid väldigt skeptisk när jag tittar på just dessa test då många upplever streck som dessvärre inte innebär positivt, men ditt vågar jag faktiskt mig på att tro att det är positivt (om än det är lite svårt att avgöra på de bilder du lagt upp). Jag håller tummarna! ❤️
  • svansmamman
    Elisabeth83 skrev 2023-03-19 19:36:05 följande:
    Jag kanske är ute och cyklar men visst har du lagt upp test för några dagar sedan med? Om ja borde du kunna se en ökning av streckets styrka om det är en graviditet. Testa man varannan dag brukar det vara en klar ökning som syns med lätthet. Jag ser dessvärre inget på testen du lagt upp, men jag är inte speciellt förtjust i just dessa test då jag upplever att det är mer regel än undantag att de är negativa än positivt när folk här på familjeliv tycker sig skymta något. ☺️
  • Blommans
    svansmamman skrev 2023-03-20 10:50:05 följande:
    Jag är generellt alltid väldigt skeptisk när jag tittar på just dessa test då många upplever streck som dessvärre inte innebär positivt, men ditt vågar jag faktiskt mig på att tro att det är positivt (om än det är lite svårt att avgöra på de bilder du lagt upp). Jag håller tummarna! ❤️

Det var positivt ❤️ Fick positivt på digitalt idag 

• svansmamman
    Blommans skrev 2023-03-20 11:51:16 följande:

Det var positivt ❤️ Fick positivt på digitalt idag 

Men så kul, grattis!! Det är alltid kul att ha rätt åt det hållet, så roligt i dubbel bemärkelse! ❤️
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester