• Embarazada

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

PrettyTiedUp skrev 2023-03-10 05:46:54 följande:

Tog det här testet för ca 1 timme sedan. Strecket kom upp inom tiden och har nu torkat. Tycker inte jag fått såhär starka spökstreck tidigare, fortsätter hoppas, trots sambons låga spermieantal. Vad tror ni?
    Äl+14 och bim idag. Känsligt test, 10 mIU.

Jag tror det är positivt :)
  • Syskonförsök

Håller tummarna.!! De finns ultratidigt digitalt test, köp det idag och prova imorgon bitti!!!!

PrettyTiedUp skrev 2023-03-10 07:35:10 följande:

Embarazada, tack, det hoppas jag med :) ska ta ett nytt imorgon bitti :)

• SofieJ

Tog detta test imorse vid 7, var uppe och kissade vid 2. idag är 14 dagar sedan ägglossning (IVF).

• Notalonee

Morgonens tester.
    Ett med en svag streck och ett utan.
    Samma typ av test. Vad ska jag tro?!? :(

• SofieJ
    Notalonee skrev 2023-03-10 08:26:05 följande:

Morgonens tester.

Jag ser tyvärr inget, men du är ju tidigt ute! kan fortfarande vända.
  • Embarazada
    PrettyTiedUp skrev 2023-03-10 07:35:10 följande:

Embarazada, tack, det hoppas jag med :) ska ta ett nytt imorgon bitti :)

Hur gick det? Tog du ett till test? Hjärta
  • Embarazada
    Notalonee skrev 2023-03-10 08:26:05 följande:

Morgonens tester.

Jag ser på det vänstra men inte det högra. Hur många dagar efter ÄL är du? och har du testat ta ett ultra tidigt digitalt test? {#emotions_dlg.flower}
  • Embarazada
    SofieJ skrev 2023-03-10 07:55:17 följande:

Tog detta test imorse vid 7, var uppe och kissade vid 2. idag är 14 dagar sedan ägglossning (IVF).

Positivt skulle jag tro Plus
  • PrettyTiedUp

Embarazada; ska ta ett imorgon bitti, men tog ett idag på eftermiddagen också, efter att jag hållt mig i sex timmar. Visar ett streck det med, bifogar bild, MEN, tog även ett digitalt som visade EJ GRAVID. Vet inte vad jag ska tro. Fel på babyplans tester kanske? Ska som sagt testa imorgon bitti igen, få se vad det visar, jag hoppas :) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester