• Sessa88

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

svansmamman skrev 2023-03-25 22:16:30 följande:
    En kvalificerad gissning är att det är positivt, och då är det ändå med ständigt skeptiska ögon jag granskar cbs icke-digitala test. 🙈😂
    Ska ta digitalt imorgon 🙈
  • Sessa88

Bim om 4 dagar. Taget med vanligt rfsu test, alltså inte testa tidigt. Ser ni något? Jag ser i verkligen men inte på korten.🤔
  • Karrobruden
    Sessa88 skrev 2023-03-26 07:18:38 följande:
    Bim om 4 dagar. Taget med vanligt rfsu test, alltså inte testa tidigt. Ser ni något? Jag ser i verkligen men inte på korten.🤔
    Jag ser! Så såg mina ut när jag testade positivt. Testa digitalt? Tror det med kommer bli positivt :)
  • Syskonförsök

Svårt att säga! Provat igen idag?

pepparkaka året om skrev 2023-03-26 11:10:31 följande:
    Är detta bara en skugga? Kan se den en stund inom tiden men sen ser det ut att försvinna. Ligger på allt mellan bim- 3/7
  • Karrobruden
    Sessa88 skrev 2023-03-26 07:18:38 följande:
    Tagit något nytt? Digitalt? :)
  • Iriss

Ser ni något? Vi har försökt så länge nu och jag har varje månad alla möjliga nya ?inbillade? symptom så vågar knappt lita på vad jag ser längre. 

• Maymom
    Iriss skrev 2023-03-27 12:27:25 följande:
    Kanske är det en skugga där men osäker. Ta nytt om 2 dar, är det nåt borde det synas tydligt då.😃
    hur många dar efter ÄL är du?
  • Iriss
    Maymom skrev 2023-03-27 12:47:03 följande:
    Kanske är det en skugga där men osäker. Ta nytt om 2 dar, är det nåt borde det synas tydligt då.😃
    hur många dar efter ÄL är du?
    Tack, ja jag får försöka hålla mig en stund. Jag är på bim-2 så borde vänta men kan inte hålla mig. Testar nytt imorgon😊 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester