-
Jag ser ett streck 😊💕Hawwa skrev 2023-04-01 15:46:21 följande:Den översta stickan är nykissad, den understa är okissad, jag ser ett tydligt streck men min sambo ser inget. Men men väninna ser också ett streck, va tror ni?
-
Åh va glad jag blir 😭❤️ nu tar jag ut detta i förskott känns det somElisabeth83 skrev 2023-04-01 15:50:04 följande:Jag ser ett streck 😊💕
-
Jag ser något svagt, svagt. Vänta ett par dagar och testa igen med ett digitalt test 😊Hawwa skrev 2023-04-01 15:46:21 följande:Den översta stickan är nykissad, den understa är okissad, jag ser ett tydligt streck men min sambo ser inget. Men men väninna ser också ett streck, va tror ni?
-
Ser absolut jag också 😍Hawwa skrev 2023-04-01 15:46:21 följande:Den översta stickan är nykissad, den understa är okissad, jag ser ett tydligt streck men min sambo ser inget. Men men väninna ser också ett streck, va tror ni?
-
Hej
är det någon här som varit med om att gravtest är positiva mitt på dagen men mer eller mindre negativa på morgonen ?
testar tidigt ( ca 5) då jag går upp då så det urinet är väl eg mer eller mindre en blandning av gårdagens också men är det inte mysko ?
idag och igår tydligt positivt, starkare idag !
Men testet 05 i morse var typ helt blankt -
Är 14/15 dagar efter ägglossning (vad jag tror) fick mitt första svaga streck den 29/3 och idag 2/4 ser testet ut såhär. Är det lovande? Bör det vara mörkare? Tacksam för svar 🥺🐣💗 -
saffran123 skrev 2023-04-02 14:27:19 följande:Är 14/15 dagar efter ägglossning (vad jag tror) fick mitt första svaga streck den 29/3 och idag 2/4 ser testet ut såhär. Är det lovande? Bör det vara mörkare? Tacksam för svar 🥺🐣💗
Att det gått från svagt till det där på typ fyra dagar tycker jag ser väldigt lovande ut! Om du vill följa det lättare kan jag tipsa om cbs digitala test med veckoindikator, då kan du se att antalet veckor stiger med tiden och slipper jämföra streck.
Grattis till graviditeten! 🥳❤️
-
är det grått eller rött? Och brukar graviditetskollens tester ge falska positiva svar? beräknad mens idag, imorgon eller tisdag. -
Jag hade så i min förra graviditet! Eller ja, supersvaga tester på morgonen och starka på eftermiddagen :)Cashili33 skrev 2023-04-02 13:33:23 följande:
Hej
är det någon här som varit med om att gravtest är positiva mitt på dagen men mer eller mindre negativa på morgonen ?
testar tidigt ( ca 5) då jag går upp då så det urinet är väl eg mer eller mindre en blandning av gårdagens också men är det inte mysko ?
idag och igår tydligt positivt, starkare idag !
Men testet 05 i morse var typ helt blankt
-
Andromeda326 skrev 2023-04-03 04:32:57 följande:Jag hade så i min förra graviditet! Eller ja, supersvaga tester på morgonen och starka på eftermiddagen :)
Vet du varför det blir så ?
jag är idag på ÄL +12 så testen togs ÄL + 10 och ÄL + 11