• Hawwa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lolinononea: körde med dom denna månad, mina såg lika ut och jag är gravid, tog ett clearblue idag.  Jag fick grå/rosa streck skit svaga i bim - 6
    Så tror ditt med är positivt 😍

• Jossankarl

Alldeles på tok för tidigt att testa men hade behövt ett svar helst igår 😊 det är cb Early båda sträcken ska vara lodräta. Men kanske är spökstreck 🤔 om de ens syns något på bilden

Funderar på att köpa hem ett tidigt digitalt och ta ikväll el imorgon, eller både ock 🤣
  • MarieJonsson
    Jossankarl skrev 2023-04-05 13:51:37 följande:
    Alldeles på tok för tidigt att testa men hade behövt ett svar helst igår 😊 det är cb Early båda sträcken ska vara lodräta. Men kanske är spökstreck 🤔 om de ens syns något på bilden

Funderar på att köpa hem ett tidigt digitalt och ta ikväll el imorgon, eller både ock 🤣
    ClearBlue early är tyvärr väldigt kända för spökstreck. Haft haft liknade test som ditt ovan som visade sig vara negativa, men har också positiva. Clearblue plus är betydligt tydligare, och brukar kunna visa resultat ungefär lika tidigt som den som heter ?ultratidig? (enligt min erfarenhet).

Håller tummarna för dig och ett starkare test om någon dag!
  • Jossankarl

Tack för svar. Aha, så dåligt i så fall 🙄Jag köpte hem digitalt istället och väntar någon dag extra, om jag har tålamod,😁

• J324568

Hej!☺️ 
    Vad tror vi om detta testet som togs imorse? Är det ett plus eller inbillar jag mig?

• svansmamman
    J324568 skrev 2023-04-05 20:06:05 följande:

Hej!☺️ 
    Vad tror vi om detta testet som togs imorse? Är det ett plus eller inbillar jag mig?

Det är definitivt ett plus, grattis! 🥳
  • Anitha95

Ägglossning+10 idag, CB ultratidigt med morgonurin, vad tror ni? Jag anar ett mycket svagt streck, svårt att få med på bild.
  • Anitha95

Nån som kan hjälpa mig tyda ? CB ultratidigt, enligt app väntar jag mens om 7 dagar. Idag är jag på ägglossning+11
  • MaMa98

Vad tror ni? 😊 Vågar jag ta ett cb digitalt redan ikväll eller bör jag vänta till morgon urin?
  • Syskonförsök

Tror absolut de går redan ikväll 😍👋🏼

MaMa98 skrev 2023-04-06 20:59:28 följande:
    Vad tror ni? 😊 Vågar jag ta ett cb digitalt redan ikväll eller bör jag vänta till morgon urin?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester