Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
På ÄL+14 brukar det inte vara nån tvekan på om det är positivt eller spök. Ta ett nytt om 2-3 dagar, då syns ökningen tydligare också.
Hej
Hur ska jag tolka det här ?
Hej! Jag är förvirrad och behöver er hjälp. Min mens är någon dag sen så jag tog ett test imorse och tyckte mig se ett svaaagt streck/skugga, se bild. Strax efter kom det dock en liten blödning så nu vet jag inget längre. Ser ni något eller ska jag bara släppa der tror ni? :)
Hej
Hej! Jag är förvirrad och behöver er hjälp. Min mens är någon dag sen så jag tog ett test imorse och tyckte mig se ett svaaagt streck/skugga, se bild. Strax efter kom det dock en liten blödning så nu vet jag inget längre. Ser ni något eller ska jag bara släppa der tror ni? :)
Tycker det ser positivt ut men som ovan skrev ser det även blött ut och lite konstigt sång skulle ta ett till idag om jag var du! :)
Hej
Se om det var mensen som kom och ta annars ett test idag med morgonurin eller imorgon :)