• Humlan10

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sam2023 skrev 2023-05-08 22:07:05 följande:

Hur nära bim är du ? Jag ser faktiskt super svagt positivt 

Bim på onsdag!
  • Sam2023

Ta ett till test clearblue så står det tydligt gravid och veckor på onsdag spännande 

• Cashili33
    Humlan10 skrev 2023-05-08 21:59:08 följande:

Vad skulle ni säga om det här? Så tunt streck, men helt klart blått. Är ett early så ska bara vara ett lodrätt streck.

Jag skulle inte lita på ett så underligt streck men ta ett nytt om ett par dagar så ser du 
  • Syskonförsök

Jag håller faktiskt med och lite för svagt för så nära Bim! Men håller tummarna!

Cashili33 skrev 2023-05-09 17:50:03 följande:
    Jag skulle inte lita på ett så underligt streck men ta ett nytt om ett par dagar så ser du 
  • Ferkis

Hej! 

nu har jag låtit bli att testa sen sist jag var härinne och jag tror att jag hunnit med att få mens två tillfällen Tills dess. Har varit skönt att inte försöka ?känna? efter. Men denna gången? herregud vad jag har mått illa. Jag vet inte om det är för att det är varmt (jag är gastric bypass opererad, och man kan bli väldigt påverkad av maten emellanåt), eller så är jag gravid. 

jag tog ett test igår morse, som visade solklart negativt. Men tog ändå ett test imorse, och det testet hade ett svagt streck som jag inte kan avgöra om det är grå eller rosa. Vad tror ni? ser ni något eller är det lika negativt? Testet överst är från imorse, testet under är ifrån igår. Jag tog bilden inom 3 minuter från morgonens test. 

• Syskonförsök

Skulle tolkat som negativt MEN skulle ju även bara kunna vara för tidigt. Hur långt efter ägglossning är du? :)

Ferkis skrev 2023-05-09 19:47:15 följande:

Hej! 

nu har jag låtit bli att testa sen sist jag var härinne och jag tror att jag hunnit med att få mens två tillfällen Tills dess. Har varit skönt att inte försöka ?känna? efter. Men denna gången? herregud vad jag har mått illa. Jag vet inte om det är för att det är varmt (jag är gastric bypass opererad, och man kan bli väldigt påverkad av maten emellanåt), eller så är jag gravid. 

jag tog ett test igår morse, som visade solklart negativt. Men tog ändå ett test imorse, och det testet hade ett svagt streck som jag inte kan avgöra om det är grå eller rosa. Vad tror ni? ser ni något eller är det lika negativt? Testet överst är från imorse, testet under är ifrån igår. Jag tog bilden inom 3 minuter från morgonens test. 

• Ferkis
    Syskonförsök skrev 2023-05-09 20:14:05 följande:

Skulle tolkat som negativt MEN skulle ju även bara kunna vara för tidigt. Hur långt efter ägglossning är du? :)

jag vet inte riktigt 🙈 men jag inväntar mens någon gång mellan 13-16 maj om jag utgår från ungefär när jag hade mens sist. Jag vet inte när jag hade ägglossning denna cykel, men brukar ligga på mellan 10-14 dagar efter mens. 
  • trefaldigmästareikärlek

Ferkis jag tycker mug se något ytterst svagt, kan dock vara spök då jag inte kan avgöra om det är grått eller färgat. Ta ett nytt om nån dag, håller tummarna för dig 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester