• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

SeptemberB skrev 2023-05-07 10:26:24 följande:
    La in det här i Bim maj 2023-tråden, men testar här med Skrattande Det blå testet är ett one strip med känslighet 10 mlU/ml. Det röda ett rfsu med känslighet 25 mlU/ml. Tog kortet efter 5 min men de såg likadana ut efter 3 min.

Är bara på äl+8 så det är alldeles för tidigt att testa egentligen!
    Ser inget på RFSU , på det undre syns nån halv skugga ( skulle tolka det som ogiltigt )
  • Cashili33
    Yrup skrev 2023-05-07 16:58:12 följande:
    Någon som varit med om att det blir en prick? 😅
    Ser inte heller någon prick ????
  • Cashili33
    Yrup skrev 2023-05-07 19:04:41 följande:
    Kanske syns bättre här
    mm ok. Vet inte vad det är iaf. Har inget med stället där det positiva strecket ska vara tyvärr 
  • sommar2020regn
    SeptemberB skrev 2023-05-07 10:26:24 följande:
    La in det här i Bim maj 2023-tråden, men testar här med Skrattande Det blå testet är ett one strip med känslighet 10 mlU/ml. Det röda ett rfsu med känslighet 25 mlU/ml. Tog kortet efter 5 min men de såg likadana ut efter 3 min.

Är bara på äl+8 så det är alldeles för tidigt att testa egentligen!
    Jag har testat positivt med vanlig RFSU på ÄL+8 :) så det är inte omöjligt att man ser något redan då.
  • Syskonförsök

Ser tyvärr ingenting! Hur nära Bim är du?

Blåbärsriset skrev 2023-05-08 12:48:14 följande:

Vad tror ni? Spöksteck? ändra testet som visar svagt svagt

• Humlan10

Vad skulle ni säga om det här? Så tunt streck, men helt klart blått. Är ett early så ska bara vara ett lodrätt streck.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester