• Pernilla123456

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Syskonförsök skrev 2023-05-02 20:02:25 följande:

Jag fick precis ett missfall i vecka 5. ibland går det inte men går inte göra något åt!! Ingen idé att gå och oroa sig, bara hålla tummarna att allt går bra! 🥰

det säger sambon med och jag vet om det också.. men får försöka övervinna mig själv och se till det positiva ☺️ tack att du säger det också 🥰
  • Humlan10

Vad tror ni, jag ser ett streck, men som många andra skriver så är de svårt att få på bild. Självklart ska jag ta nytt test men vill bara att några andra ögon ska få hjälpa mig att ta ett kik ändå!

• Maymom
    Humlan10 skrev 2023-05-03 11:48:38 följande:

Vad tror ni, jag ser ett streck, men som många andra skriver så är de svårt att få på bild. Självklart ska jag ta nytt test men vill bara att några andra ögon ska få hjälpa mig att ta ett kik ändå!

Kan nog vara nåt. Jag skulle gissa att det är ett streck där som anas.
  • Embarazada

Kan du försöka ta en bild med bättre skärpa? Svårt att se då den är så suddig.

Babyplan ger nästan alltid spökstreck så det är svårt att avgöra om det är deras typiska spökstreck eller inte urifrån kvalitén på bilden.

Hur många dagar efter ÄL är du btw?

• Embarazada
    mallan1234 skrev 2023-05-03 15:34:11 följande:
    Vad tror ni om detta? Spök eller inte? 
    Hur många dagar efter ÄL är du? 
  • Humlan10

Har inte testet kvar då jag vet att jag hade stirrat mig blind på de, så kan tyvärr inte ta någon ny bild.
    Men ska ta nytt test imorgon så kan fota då om jag fortfarande tycker mig se något.

Vet inte exakt när jag hade äl då jag inte testade för de, men någonstans mellan 24-26 så 7-9 dagar efter ska de nog vara.

• Cashili33

Vad tror ni, jag ser ett streck, men som många andra skriver så är de svårt att få på bild. Självklart ska jag ta nytt test men vill bara att några andra ögon ska få hjälpa mig att ta ett kik ändå! //

Ser tyvärr inget 
  • Cashili33
    mallan1234 skrev 2023-05-03 15:34:11 följande:
    Vad tror ni om detta? Spök eller inte? 
    Svårt att avgöra när det är så svagt .. ser grått ut för mig 
    ser du nån färg ? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester