• Lillfiltis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej! Vet inte när jag haft ägglossning och vet inte när jag har bim. Missfall i slutet av mars. Gjorde ett test i morse men jag vet inte om jag inbilla mig eller om där är något. Vad tror ni? 

t

• Syskonförsök

Tyvärr är de där vanliga med spökstreck efter tiden❤️ så Skulle tyvärr inte litat på det! Prova igen om någon dag så hoppas vi det i så fall kommer inom tiden.

Lide80 skrev 2023-04-27 14:01:21 följande:

Vad tror no om detta? Blankt inom testtid, men ca 15 min senare tittade jag igen och såg detta? Strecket är blått men tunt, ser grått ut på bilden. Är på bim -3 

• Syskonförsök

Tyvärr är de där vanliga med spökstreck efter tiden❤️ så Skulle tyvärr inte litat på det! Prova igen om någon dag så hoppas vi det i så fall kommer inom tiden.

Lide80 skrev 2023-04-27 14:01:21 följande:

Vad tror no om detta? Blankt inom testtid, men ca 15 min senare tittade jag igen och såg detta? Strecket är blått men tunt, ser grått ut på bilden. Är på bim -3 

• Syskonförsök

Ser tyvärr ingenting! 

Lillfiltis skrev 2023-04-27 14:23:14 följande:

Hej! Vet inte när jag haft ägglossning och vet inte när jag har bim. Missfall i slutet av mars. Gjorde ett test i morse men jag vet inte om jag inbilla mig eller om där är något. Vad tror ni? 

t

• Lillfiltis
    Syskonförsök skrev 2023-04-27 20:42:46 följande:

Ser tyvärr ingenting! 

Nä de är klurigt :( 

speciellt på bild?

Dagens test :

• Syskonförsök

Där ser jag!!! 😍 kom det inom tiden så är det säkert något 🥰  

Lillfiltis skrev 2023-04-28 06:14:51 följande:

Nä de är klurigt :( 

speciellt på bild?

Dagens test :

• Veeera
    Hej! 

EJ GRAV-test utan ÄL. Hoppas okej!

var starkt i onsdags, svagt igår och idag detta. Är på cd 13 och förstår inte riktigt? vad tror ni?

• Maymom
    Veeera skrev 2023-04-28 12:41:49 följande:
    Hej! 

EJ GRAV-test utan ÄL. Hoppas okej!

var starkt i onsdags, svagt igår och idag detta. Är på cd 13 och förstår inte riktigt? vad tror ni?

Kroppen lyckade kanske inte ägglossning igår så den försöker imorgon igen. det känns som den rimligaste förklaringen. Tempar du?
  • Veeera
    Maymom skrev 2023-04-28 12:50:22 följande:
    Kroppen lyckade kanske inte ägglossning igår så den försöker imorgon igen. det känns som den rimligaste förklaringen. Tempar du?
    Tack för svar ❤️

Jo kan nog vara så. Har precis börjat tempa, för fyra dagar sedan så är nog för tidigt för att utläsa något. Hade hög temp i onsdags men mådde illa på morgonen och kräktes på eftermidddagen av oklar anledning så kan ju ha varit sjukdom? får nog vänta och se lite vad som händer. 
  • Maymom
    Veeera skrev 2023-04-28 12:54:33 följande:
    Tack för svar ❤️

Jo kan nog vara så. Har precis börjat tempa, för fyra dagar sedan så är nog för tidigt för att utläsa något. Hade hög temp i onsdags men mådde illa på morgonen och kräktes på eftermidddagen av oklar anledning så kan ju ha varit sjukdom? får nog vänta och se lite vad som händer. 
    Jag skulle inte räkna med den tempen i onsdags. Ser som du säger ut att vara förhöjd pga ditt mående.
    gissar på att din temp stiger till över 36.4 under helgen. 😊
    om du inte får någon stegring alls kan ÄL ha uteblivet, vilket är fullt normalt om det sker nån gång per år, då kan mensen komma några dagar senare eller tidigare än beräknat.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester