• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nemiia skrev 2023-05-10 14:56:40 följande:

Hej@ behöver egentligen inte hjäkp att tolka testet på bild men en annan fråga. Fick detta plus på tidigt babyplan 10 ug  igår äl+10-11.
    I morse testade jag med morgonurin. Fick samma resultat på babyplan men negativt på RFSL 25 ug. Ska testa igen på lördagen vad tror ni, var det bara för tidigt med RFSL?
    Behöver lite pepp typ.

Glömde skriva: även detta som mäter från 10 ml/iU är ju rätt svagt vilket kanske betyder att du ligger precis runt 10 just nu. Håller tummarna 
  • Meddelande borttaget
  • Blåbärsriset

Fick svagt i tisdag och väntade 2 dagar för att testa men fick detta svaga igen.. osäker på bim men troligen ngn dag +. är de kört lopp? 

• Arista
    Nemiia skrev 2023-05-10 14:56:40 följande:

Hej@ behöver egentligen inte hjäkp att tolka testet på bild men en annan fråga. Fick detta plus på tidigt babyplan 10 ug  igår äl+10-11.
    I morse testade jag med morgonurin. Fick samma resultat på babyplan men negativt på RFSL 25 ug. Ska testa igen på lördagen vad tror ni, var det bara för tidigt med RFSL?
    Behöver lite pepp typ.

Tror bara det är RFSU-testen som är lite långsamma.

Jag har fortfarande jättesvaga RFSU-test men har tagit både apotekets egna och ett clear blue digitalt som visar tydligt gravid nu. 

• Arista
    Blåbärsriset skrev 2023-05-11 08:41:00 följande:

Fick svagt i tisdag och väntade 2 dagar för att testa men fick detta svaga igen.. osäker på bim men troligen ngn dag +. är de kört lopp? 

Jag tycker mig se ett svagt streck. Testa med ett annat märke är mitt tips 😊 mina rfsu fortsätter vara supersvaga när andra ger tydliga plus. Håller tummarna för dig!
  • Cashili33
    Blåbärsriset skrev 2023-05-11 08:41:00 följande:

Ser knappt något Här 
    men testa annat märke 
  • Cashili33
    Blåbärsriset skrev 2023-05-11 14:45:02 följande:
    det Visar ändå 2-3 veckor det trodde jag aldrig med dom svaga strecken från rsfu 😊

What ?! 

gud vad dåligt RFSU måste vara då 
    Såg ju mer eller mindre inget på bilden du lade upp 
    Men grattis 🥰

• Cashili33
    lillefröe skrev 2023-05-11 11:50:45 följande:
    Ser inget. Dessutom ser testet torkat ut. är det taget inom 3 minuter ? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester