• Muurrreeee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad tror ni om den här stegringen? Måste testa för min egen skull. Känns som det går sakta..
  • Syskonförsök

Jättefin❤️ försök att ta det med ro eller testa kanske varannan dag istället? generellt ökar det varannan eller var tredje dag så det ser lite ut när du tar så tätt!

Muurrreeee skrev 2023-08-04 18:13:40 följande:
    Vad tror ni om den här stegringen? Måste testa för min egen skull. Känns som det går sakta..
  • Anelaaa89

Inbillar jag mig helt eller syns det en antydan till streck?! 
    Apotek Hjärtats test (ej testa tidigt) BIM - 2/3 ej morgonurin...

• Syskonförsök

Något svaaaagt! Prova imorgon med morgonurin igen?

Anelaaa89 skrev 2023-08-05 15:47:19 följande:

Inbillar jag mig helt eller syns det en antydan till streck?! 
    Apotek Hjärtats test (ej testa tidigt) BIM - 2/3 ej morgonurin...

• Anelaaa89
    Syskonförsök skrev 2023-08-05 17:02:22 följande:

Något svaaaagt! Prova imorgon med morgonurin igen?

Får göra det, hoppas hoppas 🙏🏼
  • Syskonförsök

Uppdatera gärna ❤️❤️

Anelaaa89 skrev 2023-08-05 17:11:21 följande:
    Får göra det, hoppas hoppas 🙏🏼
  • Anelaaa89
    Syskonförsök skrev 2023-08-05 19:43:28 följande:

Uppdatera gärna ❤️❤️

Ser ganska likadant ut idag på morgonen.. möjligtvis något tydligare men mer grått än rosa skulle jag säga. Gissar på att det är spökstreck 😔 Aldrig använt apotek hjärtats egna förut så det kanske är vanligt på dem.
    Aja, jag får invänta mens eller annat resultat finns inte mycket annat att göra ????
  • Syskonförsök

Ser ganska mycket tydligare ut tycker jag! Prova imorgon igen 😍 när är bim?

Anelaaa89 skrev 2023-08-06 11:38:07 följande:
    Ser ganska likadant ut idag på morgonen.. möjligtvis något tydligare men mer grått än rosa skulle jag säga. Gissar på att det är spökstreck 😔 Aldrig använt apotek hjärtats egna förut så det kanske är vanligt på dem.
    Aja, jag får invänta mens eller annat resultat finns inte mycket annat att göra ????
  • Anelaaa89
    Syskonförsök skrev 2023-08-06 11:54:54 följande:

Ser ganska mycket tydligare ut tycker jag! Prova imorgon igen 😍 när är bim?

Tycker du? Åh vad jag hoppas, men vill inte hoppas för mycket 😂 Bim imorgon alternativt tisdag, ska testa varje morgon så länge det inte dyker upp mens.
    Tack för pepp ♥️
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester