-
Strecket ser rosa ut, grattis!PrettyTiedUp skrev 2023-07-31 07:47:16 följande:LojsanDN; ja visst borde det vara positivt? De gånger jag har fått spökstreck så syns inte strecket längre när testet torkat, men nu syns det även då. Bifogar bild.
-
Det låter endera som hcg ökar långsamt för dig eller som att det blev en kemisk graviditet. Har du testat med testa tidigt eller samma test du plussade med för att se att det ökar? Jag har fått tre kemiska graviditeter och då har mensen varit någon dag sen och det blev inget mer än ett första litet plus.
Janbo skrev 2023-07-31 07:52:57 följande:testade positivt med cb early i fredags och cb testa tidigt digitalt i lördags. Men inget ännu på ?vanliga? fast det är borde vara bim nu?
-
Positivt! Ta ett utratidigt cb så får du svart på vitt 🥰 grattis!
kan lägga in bild på mina plus med samma test (dock blev de missfall men bara så du får se annat plus me de testen)
PrettyTiedUp skrev 2023-07-31 07:47:16 följande:LojsanDN; ja visst borde det vara positivt? De gånger jag har fått spökstreck så syns inte strecket längre när testet torkat, men nu syns det även då. Bifogar bild. -
Syskonförsök skrev 2023-07-31 08:13:45 följande:
Det låter endera som hcg ökar långsamt för dig eller som att det blev en kemisk graviditet. Har du testat med testa tidigt eller samma test du plussade med för att se att det ökar? Jag har fått tre kemiska graviditeter och då har mensen varit någon dag sen och det blev inget mer än ett första litet plus.
I fredags testade jag med CB tidigt (inte digitalt) fick då ett svagt men synligt streck. På lördags morgon fick jag positivt med CB igen (digitalt). På lördag eftermiddag svagt positivt streck med RFSU tidigt. Igår positivt på CB tidigt (digitalt). Idag negativt med RFSU testa ofta samt CB veckoindikator. Har även tagit ett RFSU testa ofta som i princip varit negativa varje dag.
Visste inte att kemisk graviditet var en grej.. känns som att det kan vara det då? Bim borde varit igår-imorgon (något oregelbunden cykel) men om ett tidigt test var positivt i fredags och jag än så länge inte får pos på vanligt blir man ju orolig. Har inte haft fler tidiga icke-digitala test hemma av samma märke så kan inte jämföra om strecket blivit starkare.
-
Någon som ser något? Mannen säger att jag ser i syne😅 vet inte när bim är då jag slarvat med tempningen denna cykel och har pcos så väldigt oregelbunden. Tror jag hade äl 10-12 dagar sedan.
-
Jag håller tummarna att de blir annat utfall imorgon.❤️ En kemisk graviditet är i princip att ägget fäster delvis så hcg börjar men slutar snabbt. Det kan vara skönt att fortsätta testa med samma test du plussade med för att faktiskt se att hcg ökar. Jag skulle köpt de testet du plussade med och provat imorgon så ser du lite svart på vitt om de ökat.❤️ håller tummarna! Uppdatera gärna med hur det går!
Janbo skrev 2023-07-31 08:24:20 följande:I fredags testade jag med CB tidigt (inte digitalt) fick då ett svagt men synligt streck. På lördags morgon fick jag positivt med CB igen (digitalt). På lördag eftermiddag svagt positivt streck med RFSU tidigt. Igår positivt på CB tidigt (digitalt). Idag negativt med RFSU testa ofta samt CB veckoindikator. Har även tagit ett RFSU testa ofta som i princip varit negativa varje dag.
Visste inte att kemisk graviditet var en grej.. känns som att det kan vara det då? Bim borde varit igår-imorgon (något oregelbunden cykel) men om ett tidigt test var positivt i fredags och jag än så länge inte får pos på vanligt blir man ju orolig. Har inte haft fler tidiga icke-digitala test hemma av samma märke så kan inte jämföra om strecket blivit starkare.
-
Ja men absolut är det så, jag tror t.o.m om du tar ett digitalt i morgon så kommer det visa.PrettyTiedUp skrev 2023-07-31 07:47:16 följande:LojsanDN; ja visst borde det vara positivt? De gånger jag har fått spökstreck så syns inte strecket längre när testet torkat, men nu syns det även då. Bifogar bild.
-
Tack för alla svar :) <3 jag hoppas det är positivt! Tog ett test på em men det var neg, ska ta imorgon bitti igen.
-
Hurrni vad gjorde jag för fel? Följde instruktionerna för RFSU tidigt test då min mens är 3 dagar sen. Har jag för lite urin eller för mycket urin? Kan inte ens läsa av om jag ser något spökstreck...hjälp -
Doppade du den i urin eller kissade du på den? Tänker om det skvätte på fel ställe?JavaLava skrev 2023-07-31 14:49:51 följande:Hurrni vad gjorde jag för fel? Följde instruktionerna för RFSU tidigt test då min mens är 3 dagar sen. Har jag för lite urin eller för mycket urin? Kan inte ens läsa av om jag ser något spökstreck...hjälp
Tänker annars att det var något fel på det.
jag Har kört RFSU testa ofta, de har varit smidiga att använda.