Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tänker annars att det var något fel på det.
jag Har kört RFSU testa ofta, de har varit smidiga att använda.
Spök??? Taget nu ikväll. Har så ont att inte ens Alvedon hjälper. Hade så med sin nr 2. Visst att jag brukar få mensvärk men detta var brutalt! Anar ett streck men kan inte se om det är en skugga eller färgat. Ska ta ett nytt imorgon med morgonurin.
familjeliv har så dålig kvalite. swr i verkligen än på bild och sedan sämre kvalitet på det
Jag håller tummarna att de blir annat utfall imorgon.❤️ En kemisk graviditet är i princip att ägget fäster delvis så hcg börjar men slutar snabbt. Det kan vara skönt att fortsätta testa med samma test du plussade med för att faktiskt se att hcg ökar. Jag skulle köpt de testet du plussade med och provat imorgon så ser du lite svart på vitt om de ökat.❤️ håller tummarna! Uppdatera gärna med hur det går!
Stor kram❤️ nu har jag barn sedan tidigare men när vi nu försöker med barn nr 2 har jag haft tre kemiska och ett missfall under snart 1,5 År. De är tufft men försök se det som att du kan bli gravid ovh snart kommer det ett gyllene ägg som är det rätta. ❤️
Stor kram❤️ nu har jag barn sedan tidigare men när vi nu försöker med barn nr 2 har jag haft tre kemiska och ett missfall under snart 1,5 År. De är tufft men försök se det som att du kan bli gravid ovh snart kommer det ett gyllene ägg som är det rätta. ❤️
Jag har svårt att se strecket, men vill bara säga att jag som också är på äl+11 idag fick ett supersvagt streck på testlagrets imorse. Alltså sådär svagt att man behöver vända och vrida på det, stå på ett ben och hålla för örat för att se strecket (känns det som allafall ). Iallafall så testade jag precis med "clearblues digitala ultratidigt", den med lampa som blinkar. Och jag fick Gravid!! Så jag rekommenderar dig att ta ett sånt test
Jag tog ett vanligt CB digital och jag ÄR GRAVID IGEN efter 2 missfall i år😭😭😭❤️
Åh grattis hallonbaten och murre!! ❤️
Vad tror ni? Det är mer rosa färgat i verkligheten