• Villblimamma98

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Syskonförsök skrev 2023-08-17 21:41:49 följande:

Du ser bättre än oss om de bara är grått eller finns färg! Viktiga med babyplan är att strecket måste ha färg för att vara plus. Annars kan en tyvärr.få väldigt tydliga grå spök

Tack! Jag ska testa i morgon med och köpte även ett clear blue tidigt så får vi se...
  • Lojsan DN
    Villblimamma98 skrev 2023-08-17 19:56:27 följande:
    //

Vad tror ni? Äl + 11
    Jag tycker inte det ser ut som ett typiskt spökstreck, har du inte fått något på de andra testen du tagit och sen kom detta.  Då tror jag att det kan vara något på g 😃 Testa igen om någon dag, så håller jag tummarna. 
  • Villblimamma98
    Lojsan DN skrev 2023-08-18 05:48:16 följande:
    Jag tycker inte det ser ut som ett typiskt spökstreck, har du inte fått något på de andra testen du tagit och sen kom detta.  Då tror jag att det kan vara något på g 😃 Testa igen om någon dag, så håller jag tummarna. 
    Jag testade med babyplan i morse och såg inget streck då... 
    testade clear blue som jag lade upp bild på idag och tyckte mig se en ljus blå linje men jag antar allt är inbillning..Rynkar på näsan
  • Embarazada
    Villblimamma98 skrev 2023-08-18 05:29:22 följande:
    Mitt clearblue gjorde mig inte mycket klokare... tycker mig se en ljus blå linje men kan var inbillning...?
    Ser tyvärr ingenting :/
  • svansmamman
    Villblimamma98 skrev 2023-08-18 05:29:22 följande:
    Mitt clearblue gjorde mig inte mycket klokare... tycker mig se en ljus blå linje men kan var inbillning...?
    Jag kan inte riktigt avgöra om jag ser något svagt svagt eller inte. Just dessa tidiga manuella test från cb är tyvärr också väldigt hårt drabbat av spökstreck. Vänta två dagar och testa med digitalt, så slipper du fundera kring eventuella streck. Jag fortsätter hålla tummarna! ❤️
  • Embarazada
    Mammanhär skrev 2023-08-18 13:53:22 följande:

Hjälp. Vad tror ni? 
    Mörkare än imorse. Svårt att få på bild.

Svårt att se då du redigerat bilden. Är alltid bäst att publicera originalbilder.

• Mammanhär
    Embarazada skrev 2023-08-18 14:19:49 följande:

Svårt att se då du redigerat bilden. Är alltid bäst att publicera originalbilder.

Jo förstår. Fick bara inte de lika tydligt på bild som i verkligheten. 😊
  • Cashili33
    Mammanhär skrev 2023-08-18 13:53:22 följande:

Hjälp. Vad tror ni? 
    Mörkare än imorse. Svårt att få på bild.

Jättes att se ngt på svartvitt 
    har du original bilden ? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester