• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Janbo skrev 2023-08-26 12:24:34 följande:

Såhär ser mitt test ut på bim+ med RFSU testa ofta.
    Är det så starkt det bör vara? Eller kanske till och med starkare? (Jag hade fertila flytningar och äl-värk med flera dagar i mellan) DrömmerSvansmamman vad säger du? Du verkar ha bra koll Skrattande

Ser bra ut! 
  • svansmamman

Är det så starkt det bör vara? Eller kanske till och med starkare? (Jag hade fertila flytningar och äl-värk med flera dagar i mellan) DrömmerSvansmamman vad säger du? Du verkar ha bra koll Skrattande

Jag tycker det ser väldigt starkt och fint ut! 😍 Nu vet jag inte hur mycket + efter BIM du är men här nedan ser du hur mitt såg ut på BIM (äl+13) och det är som du ser myyyycket svagare än ditt och jag är nu i vecka 20. 🙈

• Janbo
    svansmamman skrev 2023-08-26 15:58:09 följande:

Jag tycker det ser väldigt starkt och fint ut! 😍 Nu vet jag inte hur mycket + efter BIM du är men här nedan ser du hur mitt såg ut på BIM (äl+13) och det är som du ser myyyycket svagare än ditt och jag är nu i vecka 20. 🙈

Tack för svar. Hade en tjock slemmig blodstrimma igår, bruna flytningar idag och tänkte direkt att något är fel.. MF förra månaden ju. Bara att låta tiden gå då? 😊
  • Janbo
    svansmamman skrev 2023-08-26 15:58:09 följande:

bim +1
  • Irie

Någon med erfarenhet av CB Early som blir positiva med breda blå streck efter testtiden gått ur? Testat 3 ggr i dag och samma varje gång 😔

• Amandy1990

Det ser väldigt starkt ut! 

min första bild är på BIM+1 och min andra på BIM+9. 

• Cashili33
    Irie skrev 2023-08-26 19:42:41 följande:

Någon med erfarenhet av CB Early som blir positiva med breda blå streck efter testtiden gått ur? Testat 3 ggr i dag och samma varje gång 😔

Ja 

dessa Test ska inte läsas av efter tiden gått ut 
  • svansmamman
    Janbo skrev 2023-08-26 17:34:48 följande:
    Tack för svar. Hade en tjock slemmig blodstrimma igår, bruna flytningar idag och tänkte direkt att något är fel.. MF förra månaden ju. Bara att låta tiden gå då? 😊
    Janbo skrev 2023-08-26 17:36:08 följande:
    bim +1

Hur många dagar efter äl? Jag tycker som sagt var det ser väldigt starkt ut för att vara BIM+1, på den nivån att jag blir fundersam på om du inte haft äl tidigare, men det beror ju som sagt var på hur lång din cykel är. Omkring BIM är min erfarenhet att RFSUs testa ofta-test brukar se ut som testen jag och Amandy1990 lagt upp här ovan. 

Är du säker på att det är ett missfall du haft? Har du testat med gravtest och sett att strecket försvunnit? Jag tänker om det kan vara så att du är längre gången än du tror. Oavsett är det som regel ingen nackdel med starka test, och blodstrimmiga eller bruna flytningar behöver inte heller betyda något negativt. Det är nog inte mycket annat att göra än att avvakta, för testet är ju så starkt att det inte kan bli mycket starkare - så man tjänar inget på att fortsätta testa. Jag håller tummarna här hemma! 😍❤️
  • svansmamman
    Irie skrev 2023-08-26 19:42:41 följande:

Nästan mer regel än undantag, dock brukar strecken antingen vara smalare än kontrollstrecket och/eller ojämnt i färgen. Lägg gärna upp bilder på testen så är det lättare att säga något med om det. 🥰
  • Cashili33

Tror du haft tidigare ÄL 
    dessa test visar sig typ alltid svagt tidigt i grav 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester