Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hur många dagar efter äl? Jag tycker som sagt var det ser väldigt starkt ut för att vara BIM+1, på den nivån att jag blir fundersam på om du inte haft äl tidigare, men det beror ju som sagt var på hur lång din cykel är. Omkring BIM är min erfarenhet att RFSUs testa ofta-test brukar se ut som testen jag och Amandy1990 lagt upp här ovan.
Är du säker på att det är ett missfall du haft? Har du testat med gravtest och sett att strecket försvunnit? Jag tänker om det kan vara så att du är längre gången än du tror. Oavsett är det som regel ingen nackdel med starka test, och blodstrimmiga eller bruna flytningar behöver inte heller betyda något negativt. Det är nog inte mycket annat att göra än att avvakta, för testet är ju så starkt att det inte kan bli mycket starkare - så man tjänar inget på att fortsätta testa. Jag håller tummarna här hemma! 😍❤️
Min cykel är mellan 24-28 dagar. Fick förra månaden enbart svaga streck med ultratidig och *inte gravid* med veckoindikator. Strecket blev så svagt att det knappt gick att se. Blödde sedan mycket kraftigt i 6 dagar och hade mycket ont (mer än mens). Inväntade äl och såg stegringen med stickor.
Nu testade jag pos på äl+10 men ultratidig (och kunde skymta redan då med RFSU). Nu är jag i 2-3 enligt veckoindikatorn.
Men det knasiga är att jag fick fertilt sekret två gånger! Med 4-5 dagars mellanrum (samt äl-smärtor). Kan det vara två befruktade ägg? 😁
Idag är jag på bim+3 och testet ser ut såhär: