• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Cashili33 skrev 2023-08-18 15:16:18 följande:
    Jättes att se ngt på svartvitt 
    har du original bilden ? 
    Jättesvårt 
  • Janbo

Clearblue testa tidigt och är på äl+10 (bim -6) så det är väldigt tidigt! Jag anar ett mycket svagt blått streck (brett och hela vägen). Vad ser ni? Drömmer

• svansmamman
    Janbo skrev 2023-08-19 10:10:43 följande:

Clearblue testa tidigt och är på äl+10 (bim -6) så det är väldigt tidigt! Jag anar ett mycket svagt blått streck (brett och hela vägen). Vad ser ni? Drömmer

Ett av få av dessa tester jag faktiskt tror är positivt, och då är jag av naturen vääääldigt skeptiskt till cbs icke-digitala tester - framförallt de tidiga. Jag vågar mig till och med på ett grattis! ❤️
  • Janbo
    svansmamman skrev 2023-08-19 10:15:46 följande:
    Ett av få av dessa tester jag faktiskt tror är positivt, och då är jag av naturen vääääldigt skeptiskt till cbs icke-digitala tester - framförallt de tidiga. Jag vågar mig till och med på ett grattis! ❤️
    Förra gången hade du också rätt, då var det lite starkare och +12. Slutade tyvärr i en kemisk grav. Tack ❤️ Testar igen tidigast måndag och håller andan tills risken för kemisk är över 😅
  • svansmamman
    Janbo skrev 2023-08-19 10:22:30 följande:
    Förra gången hade du också rätt, då var det lite starkare och +12. Slutade tyvärr i en kemisk grav. Tack ❤️ Testar igen tidigast måndag och håller andan tills risken för kemisk är över 😅
    Det är alltid trevligt att höra när man haft rätt (🤪) men trist att höra om den kemiska graviditeten! ❤️Förhoppningsvis går det hela vägen den här gången, jag lovar att hålla både tummar, tår och tassar för att det är bättre lycka denna gång! ❤️
  • Phie84
    Janbo skrev 2023-08-20 09:58:40 följande:
    Här är en liten jämförelse igår och idag ❤️
    Efter den jämförelsen så vågar ja nog säga grattis! Tycker de e en stor skillnad. 
  • Janbo
    Phie84 skrev 2023-08-20 13:46:21 följande:
    Efter den jämförelsen så vågar ja nog säga grattis! Tycker de e en stor skillnad. 
    Tack! 😊 Nu håller jag tummarna att det går vägen..
  • svansmamman
    Janbo skrev 2023-08-20 09:58:40 följande:
    Här är en liten jämförelse igår och idag ❤️
    Oj ja det ser verkligen superfint ut med stegringen, så kul!! 😍❤️
  • mli1988

Hejsan! 

Är 14 dpo idag och ingen mens i siktet och tog one step graviditetstest igår, enbart en grå svag linje men idag fick jag 2 streck med röd färg men tycker att strecket är väldigt smalt men det är rosa, jätte förvirrad om det kanske är spökstreck trots röda färgen. Vad tror ni?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester