-
Är 10 dagar efter ÄL, ska få mens om 2 dagar!Längtar2 skrev 2023-09-20 18:07:54 följande:Hur långt ifrån äl är du?
-
Min mens är också beräknad om 2dagar, spännande!flower7656 skrev 2023-09-20 18:32:35 följande:Är 10 dagar efter ÄL, ska få mens om 2 dagar!
-
Ja verkligen, håller tummarna för dig också!Längtar2 skrev 2023-09-20 19:30:35 följande:Min mens är också beräknad om 2dagar, spännande!
-
Dock 20 minuter efter avläsningstid då virrpannan här glömde kolla direkt, hehe. Men ser väldigt tunt ut? -
Tork/spökstreck tyvärr när det är sådär tunt och ojämnt i färgen.Liit skrev 2023-09-20 21:43:25 följande:Dock 20 minuter efter avläsningstid då virrpannan här glömde kolla direkt, hehe. Men ser väldigt tunt ut?
-
Fick ett vad jag trodde var ett spökstreck imorse. Är på BIM+ 3 och ingen mens. nu, ganska långt efter tidsramen är strecket lite lite starkare. vet att resten egentligen är ogiltigt nu men griper lite efter halmstrån här. Nån mer erfarenhet? Kan det vara att det va positivt först och att det bara syns lite bättre nu eller är det helt att bortse från? CB testa tidigt.
-
Blir ofta streck på cb efter utgången tid.Elars97 skrev 2023-09-21 12:34:05 följande:
Fick ett vad jag trodde var ett spökstreck imorse. Är på BIM+ 3 och ingen mens. nu, ganska långt efter tidsramen är strecket lite lite starkare. vet att resten egentligen är ogiltigt nu men griper lite efter halmstrån här. Nån mer erfarenhet? Kan det vara att det va positivt först och att det bara syns lite bättre nu eller är det helt att bortse från? CB testa tidigt.
-
Jag är på BIM idag. Har två bilder på samma test, det första tåg jag efter en minut men det andra tog jag efter 10 minuter (ska ju egentligen vara efter 5 minuter). Vad tror ni?
-
Absolut positivt! 🥳❤️Cocarillo skrev 2023-09-21 15:26:16 följande:
Jag är på BIM idag. Har två bilder på samma test, det första tåg jag efter en minut men det andra tog jag efter 10 minuter (ska ju egentligen vara efter 5 minuter). Vad tror ni?
-
Som sagt var är det mer regel än undantag att man får streck efter testtiden med just cb early. Jag tycker dock det ser annorlunda ut mot för hur det brukar göra med cbs spök/torkstreck, men det kan bero på att du tagit ut testremsan. Oavsett vad lär du ha haft äl senare än du tror, för annars borde ett tidigt test ge tydligt positivt så pass långt efter BIM. Om så är fallet finns fortfarande hopp om att du är gravid! 🥰Elars97 skrev 2023-09-21 12:34:05 följande: