• Mammanhär

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad tror ni om detta? Är på äl+12, bim-2. 
    Testade imorse vi 06 tiden tyckte mig se en suuuuper svag skugga men tänkte att de var negativt. Gick till jobbet och sista timmen så hade jag så ont i brösten. Kom hem å tänkte jag testar igen hade ändå hålla mig i 4 timmar. Å så fick jag detta?

Kan de vara ett streck eller tror ni de är spökstreck? Fick inte gravod med cb digitala för 2 dagar sedan. Och vill inte använda cbs andra då jag alltid får jätte starka spökstreck på dom? 

• HejEllie
    Mammanhär skrev 2023-09-17 13:49:08 följande:

Vad tror ni om detta? Är på äl+12, bim-2. 
    Testade imorse vi 06 tiden tyckte mig se en suuuuper svag skugga men tänkte att de var negativt. Gick till jobbet och sista timmen så hade jag så ont i brösten. Kom hem å tänkte jag testar igen hade ändå hålla mig i 4 timmar. Å så fick jag detta?

Kan de vara ett streck eller tror ni de är spökstreck? Fick inte gravod med cb digitala för 2 dagar sedan. Och vill inte använda cbs andra då jag alltid får jätte starka spökstreck på dom? 

Jag tycker mig ana något! Ta ett nytt test imorgon på morgonen så kanske det är lite tydligare. :) Spännande.

• Mammanhär
    HejEllie skrev 2023-09-17 14:01:53 följande:

Jag tycker mig ana något! Ta ett nytt test imorgon på morgonen så kanske det är lite tydligare. :) Spännande.

Ja får ta ett nytt imorgon. 😊 hoppas så att de är något denna gången.
  • Mammanhär
    HejEllie skrev 2023-09-17 14:01:53 följande:

Ja får ta ett nytt imorgon. 😊 hoppas så att de är något denna gången.
  • Jjjjjllo

Ignorera att resten är lite håriga haha råka tappa dom på golvet har hund i hemmet 
    Beräknad mens imorgon 
    vet att ägglossnings test inte kan va säker källa på graviditet och även kan kolla om mens är på väg Drf tog ett för skojs skull har fler hemma och se om d va starkt och grav test helt noll så förväntar jag mig d kommer mens imorgon men fick svagt streck på grav är d spök eller inte? 
  • Längtar2
    Jjjjjllo skrev 2023-09-17 20:49:48 följande:
    Ignorera att resten är lite håriga haha råka tappa dom på golvet har hund i hemmet 
    Beräknad mens imorgon 
    vet att ägglossnings test inte kan va säker källa på graviditet och även kan kolla om mens är på väg Drf tog ett för skojs skull har fler hemma och se om d va starkt och grav test helt noll så förväntar jag mig d kommer mens imorgon men fick svagt streck på grav är d spök eller inte? 
    Jag ser ett svagt streck! 
  • Jjjjjllo
    Längtar2 skrev 2023-09-17 20:58:01 följande:
    Jag ser ett svagt streck! 
    Ser nu att bilderna blev jätte dålig kvalite, och glömde skriva är inte med morgon urin tog den för ca 1h sedan, tror nog d kan va nått men får gå o köpa ett nytt test imorgon 
  • Minmillis

Frågar åt min vän! Den översta är gammal. Men de två nedersta är doppade samtidigt i samma urin och bilden är tagen inom tidsramen ????
  • HejEllie
    Minmillis skrev 2023-09-18 14:49:36 följande:
    Frågar åt min vän! Den översta är gammal. Men de två nedersta är doppade samtidigt i samma urin och bilden är tagen inom tidsramen ????
    Tycker tyvärr inte att jag ser något. Kanske en suuuupersvag skugga på det i mitten? Svårt att se med FLs kassa kvalité. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester