• Nomen123

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Längtar2 skrev 2023-09-19 21:25:18 följande:

Tog detta nyss. Ser ni något?

Tycker mig också se en skugga, men det känns som att du tagit många test nu med svaga streck?
  • Längtar2

Tagit väldigt många test med svagt faktiskt. Men känns som kroppen spelar en ett spratt eller så är det testen 🤷🏻?♀️  bim om 3-4 dagar

• Svalan5

Tack till alla som svarade och tack för alla ?grattis?. Ni fick mig att ta ett digitalt test och det visade ?Gravid?🥰
    Grattis till er andra som också har plussat och lycka till till er som kämpar! 

• Jjjjjllo
    Längtar2 skrev 2023-09-19 21:49:43 följande:

Tagit väldigt många test med svagt faktiskt. Men känns som kroppen spelar en ett spratt eller så är det testen 🤷🏻?♀️  bim om 3-4 dagar

Jag fick också jätte många med svagt flera dagar i rad med olika märken o sorters test innan jag faktiskt fick ordentligt positivt igår med CB 1min och CB digitalt på beräknad mens, men kolla LOT nr på lådan så det inte är samma på alla för då det kan vara fel på den produktionen som ger spökstreck
  • svansmamman
    Längtar2 skrev 2023-09-19 21:25:18 följande:

Tog detta nyss. Ser ni något?

Bilden ser redigerad ut/som att det är ett filter på den då alla färger är så mörka och det är så tydliga kontraster. Strecket finns ju alltid på testet, men blir ifyllt med färg om man är gravid. Om man däremot redigerar bilden kan strecket träda fram ändå, om du förstår hur jag menar. 

Jag tycker du ska testa med digitalt istället, eftersom du är på äl+12-14 idag borde du få positivt om du är gravid. Jag håller tummarna! ❤️

• Längtar2
    flower7656 skrev 2023-09-20 09:31:43 följande:
    Spökstreck eller positivt?
    Ser något väldigt väldigt svagt. Så fick jag också med cb early , men verksr inte va ett helt pålitligt test och är känd för sina spökstreck. Men håller tummarna för dig!
  • flower7656
    Längtar2 skrev 2023-09-20 11:00:58 följande:
    Ser något väldigt väldigt svagt. Så fick jag också med cb early , men verksr inte va ett helt pålitligt test och är känd för sina spökstreck. Men håller tummarna för dig!
    Jaa jag tycker också att jag ser något, tog sönder testet nu för att se tydligare😅 tack snälla!
  • Längtar2
    flower7656 skrev 2023-09-20 12:33:51 följande:
    Jaa jag tycker också att jag ser något, tog sönder testet nu för att se tydligare😅 tack snälla!
    Hur långt ifrån äl är du?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester