• Maymom

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Minmillis skrev 2023-09-18 14:49:36 följande:
    Frågar åt min vän! Den översta är gammal. Men de två nedersta är doppade samtidigt i samma urin och bilden är tagen inom tidsramen ????
    Ser inget på nåt.
  • Maymom
    Längtar2 skrev 2023-09-19 09:16:57 följande:
    Fick detta idag på morgonen. Nåt fel på testet?
    Spök eller fel. inte positivt.
  • Svalan5

Hej! Någon som vet om det är vanligt med spökstreck på RFSU testa tidigt? Vad tror ni om det här testet? Är det positivt eller spökstreck? För ett streck ser jag ju att det är där :D

• Längtar2
    Svalan5 skrev 2023-09-19 18:04:51 följande:

Hej! Någon som vet om det är vanligt med spökstreck på RFSU testa tidigt? Vad tror ni om det här testet? Är det positivt eller spökstreck? För ett streck ser jag ju att det är där :D

Skulle säga positivt 
  • Svalan5
    Längtar2 skrev 2023-09-19 18:09:25 följande:
    Skulle säga positivt 
    Tack för svar! Tycker att ditt ser positivt ut också :)
  • Maymom
    Svalan5 skrev 2023-09-19 18:04:51 följande:

Tycker det ser positivt ut. 😊Rätt bredd och ser ut att vara färg också. Hur många dagar efter ÄL är du?
  • Svalan5
    Maymom skrev 2023-09-19 18:18:56 följande:
    Tycker det ser positivt ut. 😊Rätt bredd och ser ut att vara färg också. Hur många dagar efter ÄL är du?
    Tack för svar! Det är 10-11 dagar sedan jag hade ägglossnings smärta :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester