• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Muurrreeee skrev 2023-09-16 14:44:34 följande:

Ja men visst; kände exakt samma. hennes kollega sa till och med ?kanske hon ska kissa då?? Men det svarade hon inte ens på

Låter jättekonstigt om de ej kan se ngt över huvud taget 

foster kan återbildas om man har otur men jag hoppas inte det är så för dig utan att de sett fel 

MEN de borde väl kunnat höra hjärtslag ?? 
  • Cashili33
    Muurrreeee skrev 2023-09-16 15:42:53 följande:

det hördes inga hjärtslag vad jag vet..

😞

vad är deras plan då ? 
  • Syskonförsök

Dock svårt att höra hjärtslag om de inte hittar fostret alls och kan rikta utrustning mot fostret 😅 men de här är helt sjukt: hur kunde du godkänna att ens gå därifrån? Jag hade sagt att jag går och kissar och kommer tillbaka så de får prova igen. Hur fan ska du må i detta liksom, JÄTTEkonstigt att de ens lämnade dig så!!

Cashili33 skrev 2023-09-16 15:35:37 följande:
    Låter jättekonstigt om de ej kan se ngt över huvud taget 

foster kan återbildas om man har otur men jag hoppas inte det är så för dig utan att de sett fel 

MEN de borde väl kunnat höra hjärtslag ?? 
  • Muurrreeee

Jag tänkte inte så långt att jag skulle börja ställa krav på dem, jag tänker att det är på deras ansvar? dom har ingen plan; utöver att jag ska göra TUL om 3 veckor, känns helt sjukt! jag kan inte vänta tre veckor! Har ställt frågan till gynmottagning om att få komma på koll

• Cashili33
    Muurrreeee skrev 2023-09-16 17:28:46 följande:

Jag tänkte inte så långt att jag skulle börja ställa krav på dem, jag tänker att det är på deras ansvar? dom har ingen plan; utöver att jag ska göra TUL om 3 veckor, känns helt sjukt! jag kan inte vänta tre veckor! Har ställt frågan till gynmottagning om att få komma på koll

Självklart måste de säkerställa att det finns ett foster 
    De kan ju inte bara gissa / anta det 
    galet !! 
  • Syskonförsök

Jag förstår, klart du var i chock också. Men så otroligt osnsvarigt av de som tog hand om dig. Usch, du får absolut sätta krav nu att du måste tillbaks, du kan även ta det via din BM som hjälper dig få en tid. Uppfatera gärna här när du vet något mer❤️

Muurrreeee skrev 2023-09-16 17:28:46 följande:

• Syskonförsök

ser ett litet streck :) tror de är positivt! 

Solrosen29 skrev 2023-09-17 08:43:41 följande:

//

RFSU testa tidigt. 10 dagar efter vad jag antar va ägglossningen då. 

• Mammanhär
    Solrosen29 skrev 2023-09-17 08:43:41 följande:

//

RFSU testa tidigt. 10 dagar efter vad jag antar va ägglossningen då. 

Ser två streck. Jag tycker de ser positivt ut. 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester