• Lojsan DN

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sjp30 skrev 2023-10-27 10:49:40 följande:
    Jag vet inte riktigt när BIM är. Lång historia kort så har jag haft problem med höga prolaktinvärden (haft en cykel på 15-50 dagar och varit helt infertil) och har för en månad sen börjat med medicin för det, så jag har ingen aning om hur lång lutealfas/hur lång cykel jag faktiskt ska ha.
    Fick ett pos ältest 15/10.

Har haft en lutealfas på 3 dagar innan medicineringen?. Så det här är helt sjukt om det är ett + Skäms

Då förstår jag, inte lätt att hålla koll på en cykel som är så i obalans. Men jag kan ju säga att nu verkar du ha turen på din sida ändå. För visst är det ett plus.
    Håller tummarna och tår för att detta ska stanna. 

• Cashili33
    Sjp30 skrev 2023-10-27 12:17:15 följande:

Kunde såklart inte hålla mig och tog ett till test bara 4 timmar senare:

Kan inte tro det!!!! SoligSkäms
    Efter 3 IVF:er där jag blev gravid 2 ggr men båda blev missed abortions, till att jag ätit medicin i knappt en månad och blir spontant gravid utan att vi ens försökt. 
    Så himla glad och tacksam!

Inte vanligt att få såpass tydligt på RFSU 11-12 efter ÄL 
    grattis ! 
  • Cashili33
    Anett83 skrev 2023-10-27 20:14:10 följande:

Vad ser ni? 

Vet ärligt inte om jag ser ngt 

kanske om jag anstränger mig en skymt av en skugga på första 

var i cykeln är du 
  • Ememem
    Anett83 skrev 2023-10-27 20:14:10 följande:

Vad ser ni? 

Kan ana något men svårt att säga om det är torkstreck eller plus. Är fotona tagna inom tiden? Vilken dag i cykeln är du? Såg att du för en månad sen skrivit att du fortfarande åt p piller. Har du slutat med dem?
  • Anett83

Ja exakt har sluttat ta p piller😊 svårt lägga bilder här  kommit upp efter en minut 

• Lojsan DN
    Anett83 skrev 2023-10-28 15:54:14 följande:

Ja exakt har sluttat ta p piller😊 svårt lägga bilder här  kommit upp efter en minut 

Svårt att se på den bilden med, har du möjlighet att ta ett kort där det är lite ljusare? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester