• MrsHoppas

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Visst är detta negativt va? Försöker ser något men lyckas inte haha 😭 

• Ticktacksnack
    Sommar2024 skrev 2024-01-19 14:30:01 följande:
    //

Och idag var det min tur att få det klassiska spökstrecket med clearblue early? 
    Mitt såg ut sådär ungefär, det visa positivt även på digitalt
  • Juvellampa

Toknegativt på rfsu test idag. Inte morgonurin. 😔

Bim var förmodligen igår.

Testat positivt med flera testa tidigt förra veckan och svaga streck på vanliga. Samt ett negativt test i lördags.

• Nessla

Hej hej! Tror det är negativt alt spökstreck. ÄL+11 idag.
    vad tror ni?

• Cececilia
    Nessla skrev 2024-01-23 11:03:17 följande:

Hej hej! Tror det är negativt alt spökstreck. ÄL+11 idag.
    vad tror ni?

Så svårt att se om strecket är blått och brett på bilden. Om du ser det i verkligheten skulle jag köpt ett digitalt testa tidigt och testat imorgon bitti, alternativ väntat några dagar och gjort om det med en annan typ av test. Dessa tidiga cb visar tyvärr lätt spök också, men håller tummarna att ditt är början på ett plus 😃
  • Nessla
    Cececilia skrev 2024-01-23 13:00:23 följande:
    Så svårt att se om strecket är blått och brett på bilden. Om du ser det i verkligheten skulle jag köpt ett digitalt testa tidigt och testat imorgon bitti, alternativ väntat några dagar och gjort om det med en annan typ av test. Dessa tidiga cb visar tyvärr lätt spök också, men håller tummarna att ditt är början på ett plus 😃
    tack så mycket för svar! Det syns mer i verkligheten och är lika brett som kontrollstrecket, men tänker att det ändå kan vara ett spökstreck.

har du tips på ett bättre testa tidig-test? Eller är digitalt clearblue testa tidigt bäst? :)

Tack för att du håller tummarna! 
  • Cececilia
    Nessla skrev 2024-01-23 13:51:14 följande:
    tack så mycket för svar! Det syns mer i verkligheten och är lika brett som kontrollstrecket, men tänker att det ändå kan vara ett spökstreck.

har du tips på ett bättre testa tidig-test? Eller är digitalt clearblue testa tidigt bäst? :)

Tack för att du håller tummarna! 
    Jag tror cb tidigt digitalt är det som ger säkrast svar. Finns fler men kanske inte som är lätt att få tag på fort 😊 lycka till !
  • Lind85

Vad tror ni om detta? Klart rosa streck men är bara på ägglossning +8, ska inte ha mens förrän på måndag. Är så chockad,  vill bara se om ni ser det jag ser? Två års försök med två missfall och flertalet kemiska graviditeter. Kan detta äntligen äntligen vara den som stammar?!?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester