• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fidelis ad urnam skrev 2012-08-22 21:20:03 följande:
    Det är så drygt när man tror sig känna så mycket. Har i en veckas tid haft grym mensvärk och extremt ömma bröst. 
    Men det kan likväl bara vara en effekt av rosenroten och ett tecken på att mensen är på G, likväl som det kan vara tecken på graviditet.
    Testa igen så vet du!
  • Meja JP

När ska du slänga in det testet du tog på dagen idag då?kikar gärna på det

alexander2011 skrev 2012-08-22 21:36:56 följande:
    Ja :(

• Meja JP

är mitt test ff "godkänt"? kan jag ff tro att detta håller?ska till BM kl.10.30.

• Meja JP
    vigillarmtb skrev 2012-08-24 08:48:16 följande:
    Vill ni vara vänliga att hjälpa mig, vad säger ni om detta? Är det fel på testet eftersom strecket flutit  ut?

Svårt att säga tyvärr

trixxy,tack är så nervös för senare,vad kommer de säga?oooh....missfall på G? låga hormoner? ingen aning....vill bara få klarhet i detta.
  • Meja JP
    Mini Léonie skrev 2012-08-24 09:03:29 följande:
    Meja jp jag ser inget mer än ett svagt cb streck...

vad menar du?
  • Meja JP

Mini leonie,ah då fattar jag jo men precis därav jag jag är hos bm nu.väntar på vad hennes test säger.hoppas hon annars kollar upp det.

• Meja JP
    swallow the moon skrev 2012-08-24 09:17:42 följande:
    du har väl hållt på o testat ett tag nu?? borde de inte vara starkare, prova digitalt  

Är hos bm nu och hoppas på svar
  • Meja JP

Trixxy,men neeej det måste inte vara så {#emotions_dlg.flower}

Bms test var givetvis negatinv,testerna gör ju lite som de vill tyvärr,de flesta är pos men nått emellan är neg. BM sa att det ev är någon hormonrubbning och att jag måste boka tid hos gyn och kolla upp detta.En gyn läkare tyckte via telefon att detta var väldigt skummt och även han tyckte jag skulle åka till gyn akuten.
    Så ja,jag vet ff inte vad det är som pågår,men vill inet åka in till stan och sitta där i flera timmar.ååååh.men kanske måste....

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester