• popcornplaya

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Soffiie skrev 2012-02-05 09:53:53 följande:
    nja det är ganska länge om man tänker jag blev gravid förra året samma tid punkt var beräknad till nov men på rutin ultraljudet så levde bebisen inte det vaar i juni detta hände sen i ocktober blev jag gravid igen men fick missfall i v 7 så nu är detta den andra ägglossningen sen missfallet.. så ligger det till...

Nej vad hemskt :( Beklagar verkligen!

Vi har försökt sen augusti som sagt för det var då jag fick tillbaks mensen efter amning. Men hade sånt sug långt innan så jag bara gick och väntade på att den där mensen skulle komma. 
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-05 11:00:08 följande:
    God förmiddag..inga fler tester från mig nu på ett tag...mensen är här...ingen smekmånadsbebis alltså. Men det kan ju bli en födelsedagsbebus...fyller år vid nästa ägglossning

Hade ju vart bästa födelsedagspresenten! Håller tummarna!!! Skit med mens och skit med spök på tester som får upp hoppet lite.

Själv anade jag nått på kvällstestet igår men det var inget där imorse så det är ju såna skitspök....Men det får ju upp hoppet och hjärtat att bulta lite snabbare tyvärr. 
  • popcornplaya
    Mini Léonie skrev 2012-02-05 12:49:49 följande:
    Nej streck ska det inte va för gravid är jag inte men det var mer för att visa att det alltid blir någon form av skugga på testen.. Syns bättre på mobilbilden!
    Jo jag kan ana nån skugga kanske. Fast det har jag alltid fått på rfsu. Däremot testlagret har aldrig gett mig några skuggor förr i tiden men nu tycker jag det är en svag skugga på alla test.
  • popcornplaya

Fasen vad man bröst har gjort ont idag! Var på bio förut och kunde knappt koncentrera mig på filmen får jag fick rätta till bh:n hela tiden för att brösten ömmade. Visst att jag kan få ömma bröst innan mens men det här är ju löjligt! Min kropp vill verkligen va gravid! Synd bara att det aldrig blir nått :(

• popcornplaya

Jaha, tog precis ett test som är så negativt det kan bli.... Äl+10 idag så mitt hopp är inte stort direkt :(

• popcornplaya

Är så jäkla nedstämd idag :( känns som vi aldrig kommer få en bebis till, hoppades så mkt på den här månaden. Men det blir uppehåll i bebisverkstan efter mensen kommer den här gången. I alla fall minst två månaders uppehåll, orkar inte detta psykiskt.

• popcornplaya

Mitt första barn hade vi oskyddat i ett år men aktiva försök i 7 mån kanske. Med andra barnet hade vi oskyddat hela tiden men försökte inte aktivt skaffa barn. Hon flyttade in 1 1/2 år efter sonen föddes.

Vi har aldrig någonsin skyddat oss när vi haft sex och jag har ju "bara" två barn. Är väll inte superfertil direkt.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester