Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ak
Snyggt!
Ak
Snyggt!
Hej. Helt ny i tråden. Försöker bli gravid med barn nr. 2 och testade spökstreck med hjärtats test och vågar inte hoppas för mkt, nån som har erfarenhet av Hjärtats test? Och går det inte att lägga in bilder från mobilsajten?
Är på BIM -2 idag, inget streck på testet...kanske låghormonare ( sist jag var gravid för många år sen så plussade jag nångång i vecka 6-7 å då va det extremt svagt, fick dock missfall en vecka senare)
Symptom sedan en vecka : äcklas av kaffe ( dricker säkerligen minst 10 koppar om dagen annars),
äter glass ( inte speciellt förtjust i det i vanliga fall ) ,
får stunder då jag mår småilla å ibland när jag äter vissa grejjer så känns det som ja ska kräkas nästan för ja får sånt illamående.
Hade stick i magen i fredags kväll (5-6 dagar efter ÄL)
Är extremt trött stundvis och somnar på plats ibland
Sover oroligt...drömmer konstigt
Urinen luktar starkare ( ej UVI , svider inget eller känner nåt annat)
Har flytningar (brukar inte ha det nå speciellt) som är helt normala
Är kissnödig hela tiden
Senaste 3 dagarna har jag börjat bli förstoppad
Fick igår genomskinlig flytning som även var idag
Gråter lätt, reagerar på saker som ja i vanliga fall inte skulle reagera på.
Känner mej även uppblåst i magen...
Oj, lite långt blev det nu. Ja vet ju hur ja mår annars innan mens å runt Äl å det är inte såhär.... kanske nån av grejjerna men långtifrån alla...
Bim -4, Vad tror ni tjejer??
Mensen kom med besked igår :( I JUni går vi inte på ett år av försökande med 10 månader aktivt försök (var gravid i 2 månader innan mf) så nu börjar vi utredning. Känslorna är många, rädsla, hopp, förtvivlan, lycka, oro, lugn.. You name it. Håller tummarna för er allihop här inne! Själv kommer jag nog inte vara sådär jätteaktiv bara för att inte stressa upp mig själv.
Kram på er!
Tog detta idag som är från Babytime.
Qitas: ser positivt ut :)