• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ak
    Snyggt!

• Sokkerkakan

Hej. Helt ny i tråden. Försöker bli gravid med barn nr. 2 och testade spökstreck med hjärtats test och vågar inte hoppas för mkt, nån som har erfarenhet av Hjärtats test? Och går det inte att lägga in bilder från mobilsajten?

• mammelie1891
    ak15 skrev 2012-05-31 05:58:16 följande:

nämen tjejer jag tror faktiskt att jag är gravid !!!! :D jiiiippppiiii
    Grattis igen!! Skål
    CRM skrev 2012-05-31 06:26:27 följande:

Bim -4, Vad tror ni tjejer??
    Ser inte så mycket via datorn, men såg desto mer via mobilen, så jag säger: Grattis! {#emotions_dlg.flower}
    http://chiligodis.blogspot.com [] BF barn 4: 25/1-13 []
  • ollasulrika

Är på BIM -2 idag, inget streck på testet...kanske låghormonare ( sist jag var gravid för många år sen så plussade jag nångång i vecka 6-7 å då va det extremt svagt, fick dock missfall en vecka senare)

Symptom sedan en vecka : äcklas av kaffe ( dricker säkerligen minst 10 koppar om dagen annars),

äter glass ( inte speciellt förtjust i det i vanliga fall ) ,

får stunder då jag mår småilla å ibland när jag äter vissa grejjer så känns det som ja ska kräkas nästan för ja får sånt illamående.

Hade stick i magen i fredags kväll (5-6 dagar efter ÄL)

Är extremt trött stundvis och somnar på plats ibland

Sover oroligt...drömmer konstigt

Urinen luktar starkare ( ej UVI , svider inget eller känner nåt annat)

Har flytningar (brukar inte ha det nå speciellt) som är helt normala

Är kissnödig hela tiden

Senaste 3 dagarna har jag börjat bli förstoppad

Fick igår genomskinlig flytning som även var idag

Gråter lätt, reagerar på saker som ja i vanliga fall inte skulle reagera på.

Känner mej även uppblåst i magen...

Oj, lite långt blev det nu. Ja vet ju hur ja mår annars innan mens å runt Äl å det är inte såhär.... kanske nån av grejjerna men långtifrån alla...                   

• Hoppas 2012
    CRM skrev 2012-05-31 06:26:27 följande:

Bim -4, Vad tror ni tjejer??

Jag anar, ser lovande ut!
    ÄL ca 6 juni, BIM 22 juni , 10:e försöket, första barnet
  • Royalgala

Tog ett ÄLtest igårkväll (kunde dock inte hålla mig mer än två timmar och det var faktiskt negativt.
    Gjorde om proceduren imorse med morgonurin och fick följande resultat.
    strecket är lika starkt i verkligheten men inte lika brett?? Svårt att fota med
    Inga känningar på ÄL idag iaf, men hade ju ganska ont igår.
    Vad tror ni?

kanske får ta med ÄLtest på jobb kommande månader hahah för det är oftast på eftermiddagen när jag har ägglossning som jag har som ondast.
  • Helenmedh

Mensen kom med besked igår :( I JUni går vi inte på ett år av försökande med 10 månader aktivt försök (var gravid i 2 månader innan mf) så nu börjar vi utredning. Känslorna är många, rädsla, hopp, förtvivlan, lycka, oro, lugn.. You name it. Håller tummarna för er allihop här inne! Själv kommer jag nog inte vara sådär jätteaktiv bara för att inte  stressa upp mig själv. 

Kram på er! 

• QiTaS

Tog detta idag som är från Babytime.

Är på BIM+14 idag, vad tror ni?
  • Royalgala
    Flisan79 skrev 2012-05-30 19:40:35 följande:
    Haha, va? Ville du inte bli nya "octomum"?

Jag blev själv överstimulerad vid alla mina tre ivf. Hade 15-20 stora äggblåsor på var sida. Tyvärr blir inte kvaliten den då men snacka om äl värk^^
    ja usch det måste gjort ONT!!!
    Jag har ju som sagt SJUKT ont när jag har ÄL och fattar inte hur naturen tänkt där - det är ju bra att man vet att man HAR ÄL och NÄR men hur kul (läs skönt) är det på en skala att ha sex när man har så ont?? (men man står ju ut för det kan ju bli en bebis...:-.)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester