-
ska du testa i morgon? Jag tycker testlagrets & billigatesters stickor är bäst! syns tidigt på dom oxå!un poco skrev 2012-06-08 19:37:23 följande:glömde säga att det är ett Rfsu testa tidigt, men öppnat då plasthöljet redan var löst
-
jag personligen tycker dom "känsliga" testerna är skit, har fått riktigt starkt spök en gång på dom dessutom! babytime skulle jag aldrig köpa igen!un poco skrev 2012-06-08 19:38:42 följande:Snygg stegring förresten
Konstigt att det känsligaste visar svagast -
Åh, nu fattar jag hur man zoomar, tack!
Men det syns inget då så då var det nog bara en skugga.
Tack för för tummhållningenJag får se hur jag gör. Har ett CB hemma som visar plus och ett digitalt.
Har användt mig at billiga tester innan och jag är mycket nöjd med de med. Aldrig fått spök eller skuggor på dom. Men har inga sådana hemma.
Kan du nåt om RFSU's testa tidigt?
-
Hur tidigt testade ni efter äl och fick plus? :)
-
skumbanan skrev 2012-06-08 20:40:08 följande:Hur tidigt testade ni efter äl och fick plus? :)
Knappt synligt på äl+9 ordentligt på äl+10 både med sticka och cb digitalt -
syntes inget på rfsu :( och detta är cbs klassiska spöksträck va??? nån mer som ser -
Jag ser på de översta. Men det ser väldigt smalt ut?
-
såhär ser det ut när jag trixade lite o jo, de ser tunnt ut :( -
Hej hopp alla testexperter!
Vet inte om detta är rätt forum men här verkar det finnas en hel del kunnigt folk.
Jag har nu beställt hem ÄL-test för första gången i hela mitt liv och undrar därför vad det är för resultat på stickan som jag ska förvänta mig när jag har ÄL? Ser att vissa lägger ut bilder där jag tycker det syns en stark linje men då skriver folk att den ska vara ännu starkare än kontrolllinjen för att det ska räknas?
Har beställt stickorna från testlagret, någon som har positiva eller negativa erfarenheter av dem? -
Jag har positiva erfarenheter av deras äl tester. Positivt är när strecken är lika starka och/eller teststrecket är starkare.