• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Uppbrutet digital
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • EQ85
    kanske 4a skrev 2012-06-08 10:36:40 följande:
    Jag har också den, just den här timmen skiter jag i allt vad gravid och test heter. Vill bara dra tecket över huvudet. Men snart är jag där och sneglar på mina tests igen :)
    har du fler testlagret?
  • kanske 4a
    EQ85 skrev 2012-06-08 12:14:10 följande:
    har du fler testlagret?

jajamen, blir ett nytt i morgon. Nu måste jag försöka samla ihop mig, snart dags för jobb.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Skrattande Förlåt att jag bombarderar er! Känns som jag spammar den här och flera andra trådar, jag blir bara så uppspelt, glad, ledsen, orolig och allt på en gång
  • EQ85
    kanske 4a skrev 2012-06-08 12:12:58 följande:
    Så här ser de ut. Och Doc Morris från igår har blivit så här tydligt.
    var kisset brandgult eller ljust då du testade med digitala?
  • Snigo
    kanske 4a skrev 2012-06-08 12:15:50 följande:
     Förlåt att jag bombarderar er! Känns som jag spammar den här och flera andra trådar, jag blir bara så uppspelt, glad, ledsen, orolig och allt på en gång

Men nej nej!!! Tråden är ju till för just de här! Är på jobbet nu, så svårt se bilder genom telefon, en ta en titt på dina test ikväll! Så ska du få höra va jag tror
  • EQ85
    kanske 4a skrev 2012-06-08 12:15:50 följande:
    Skrattande Förlåt att jag bombarderar er! Känns som jag spammar den här och flera andra trådar, jag blir bara så uppspelt, glad, ledsen, orolig och allt på en gång
    spaammmmaaa pååååååå!!!!
  • madeleinesophie

kanske 4a

jag tror det är nått på dina! jag har varit testgalen, är nu i vecka 23.. kolla mina test! det första är alltså ett uppbrutet digitalt som visade EJ GRAVID! MEN i själv verket var jag gravid! :)

detta test taget den 31/1 

• madeleinesophie

fortsättning

detta test taget den 2/2 alltså 2 dagar efter det digitala...här ramla jag av toastolen  det är rfsu testa tidigt och nått från apoteket

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester