• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Plussade i påsk och idag ser vår alien ut så här Hjärta Vecka 13.

• LaReina

En fråga,

När man har äggviteflytningar - är det då man har ägglossning? och hur långt efter det släpper äggetObestämd

• Odella
    un poco skrev 2012-06-08 19:52:05 följande:
    Åh, nu fattar jag hur man zoomar, tack!

Men det syns inget då så då var det nog bara en skugga.

Tack för för tummhållningen Jag får se hur jag gör. Har ett CB hemma som visar plus och ett digitalt.

Har användt mig at billiga tester innan och jag är mycket nöjd med de med. Aldrig fått spök eller skuggor på dom. Men har inga sådana hemma.

Kan du nåt om RFSU's testa tidigt?

Trixade lite med ditt:

Kan se något, men det är svagt.

• Augusti1985

Alexander2011: ja nu när du skriver det så kanske mina också kommer på tisdag eftersom det beställdes så sent :/

• Knasten83

Amanda: det är så olika. Vissa får det innan, andra under tiden. Jag får alltid det typ 4 dar innan positivt ältest. Sen dröjer det ytterligare upp till 48 timmar innan ägget släpper.

• HelenFr
    un poco skrev 2012-06-08 21:35:49 följande:
    Nä, där rök cb testet, Jag inser att jag inte komma hinna testa imorn, jobbar hela helgen.
    Har hållt mig i 1 timma kanske när jag tog testet.

Ser ni nåt? Eller håller jag på att bli knäpp? Är strecket för smalt? bilderna är tagna inom tiden

Un Poco: Jag tycker att det ser lovande ut, det är ju lika brett och man ser det ju utan den trixade, men CB kan ju vara knäppa... Håller tummarna... :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester