Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Och du beklagar MF! har aldrig haft det. och kan inte tänka mig hur det är :/ Men jag håller tummar på att det tar sig för er :)
Jag och min sambo försöker istället ha samlag varje dag, men det får heller inte bli något som stressas fram för har hört att det kan påverka chanserna att bli gravid... så vi försöker ändå ta det med ro och ha kul under tiden

Idag fick vi hem äl-testen, vi öppnade de nyss och har läst igenom hur vi ska göra, min sambo blir helt ivrig och till sig direkt haha men vi får ju vänta ut min blödning nu, sen jäklar hihi =)
Mf var inget som smärtade fysiskt, även om det såklart gör lite ont i själ och hjärta, men det var sånt tidigt mf, sådant som många kvinnor bara tror är mensen som kommer... så hade vi inte testat oss samma dag hade vi nog också trott det bara var min mens som kom... lite läskigt det där med att så många kvinnor får mf utan att veta om det.. men det är ju också bra att kroppen stöter ifrån när den misstänker att något är fel (för det är ju just vad den gör, då den upptäcker missbildning är vad man ska kalla det)
Ja tack ju fler tummar som hålls desto bättre lycka kan vi ju hoppas =)