• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Äl + 6 idag, när kan jag testa tror ni? :)

• sweasmamma
    ollasulrika skrev 2012-06-08 16:45:26 följande:
    ser annaorlunda ut i färgen när man ser det med ögat IRL...blir nå konstigt ljus i kameran...

men ja e inställd på å få mens....  så har inga förhoppningar riktigt. 
    alltså alla cb är så..att man ser strecket dra förbi..och att det finns färg kvar sen när man tar isär det ..det har jag vatt med om flera ggr tyvärr
  • Snigo

Här är mina pos digitala cb ett är gravid 2-3 och ett Gravid +3 dock vet jag inte vilket som är vilket! Haha tror de översta är 2-3 då de är gulare, höll de länge i kisset
  • un poco

Förlåt, det känns som jag spammar tråden. Har tusen miljarder frågor det känns som jag blivit test skadad.

Eftersom testet jag precis tog i princip hade ett hölje runt som redan hadel lossnat när jag tog ut den ur förpackningen så tog jag isär det och då syns det något väldigt väldigt svagt?

Är det färgrester nån som vet?

Tyvärr är det svårt att få bra fokus med mobilkamera men kanske nån som ser världens svagaste "streck" eller vad det nu är?

• Snigo
    un poco skrev 2012-06-08 19:30:51 följande:
    Förlåt, det känns som jag spammar tråden. Har tusen miljarder frågor det känns som jag blivit test skadad.

Eftersom testet jag precis tog i princip hade ett hölje runt som redan hadel lossnat när jag tog ut den ur förpackningen så tog jag isär det och då syns det något väldigt väldigt svagt?

Är det färgrester nån som vet?

Tyvärr är det svårt att få bra fokus med mobilkamera men kanske nån som ser världens svagaste "streck" eller vad det nu är?

välj makro i inställningar om du kan.. håll telefon en bit bort och zooma =) Jag ser något, men om de bara är en skugga.. vad är de för test? och hur många dagar efter äl är du?
  • un poco
    Snigo skrev 2012-06-08 19:32:29 följande:
    välj makro i inställningar om du kan.. håll telefon en bit bort och zooma =) Jag ser något, men om de bara är en skugga.. vad är de för test? och hur många dagar efter äl är du?
    Jag har en iphone, men har aldrig fattat hur man får till nåt sånt på den.
    Ska se om jag får till det igen
    Jag är på ÄL +8 idag.
    Det är säkert bara en skugga.
  • Snigo

Här är min stegring nu när jag plussade i maj, 10de försöket! =)

• un poco

glömde säga att det är ett Rfsu testa tidigt, men öppnat då plasthöljet redan var löst

• Snigo
    un poco skrev 2012-06-08 19:36:03 följande:
    Jag har en iphone, men har aldrig fattat hur man får till nåt sånt på den.
    Ska se om jag får till det igen
    Jag är på ÄL +8 idag.
    Det är säkert bara en skugga.
    jag plussa på äl + 8 och på äl + 7 såg man bara en skugga =) Kolla mina tester i inlägget ovanför =) Jag håller tummarna!!!!!! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester