• FrökenIda

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

madeleinesophie skrev 2012-06-08 14:44:37 följande:

och här 3/2, dagen efter..:) ge inte upp hoppet :)
    Åh jisses vad glad man blir när man ser de där Glad Så svart på vitt! "Inte gravid" kniper hårt i hjärtat på de där testen, men de är bra för man säkert vet.. :=) Lycka till och STOR GRATTIS!!!
  • FrökenIda
    skumbanan skrev 2012-06-08 15:19:24 följande:
    Frökenida: vad tråkigt! Hoppas det tar sig snart igen! Hur vet ni att det var ett mf? Fick du fler positiva test?
    Vi plussa på två clearblue. Vi blev osäkra då plusset var svagt på båda så vi kontaktade vår barnmorska och hon sa att det kan inte komma fram något plus alls om inte man hcg i urinet och de mäter av minsta lilla och då är man gravid.  Så är där ett plus, oavsett hur svagt, så har ni varit gravida sa hon. (Förutsatt att strecket är lika brett som det vågräta, och det var det)

Blödningen kom bara en kvart efter vi testade så hon sa det nog var därför de var så svaga eftersom kroppen redan höll på att stöta ut det så att säga... 
  • FrökenIda
    HelenFr skrev 2012-06-08 15:17:55 följande:
    Vad tråkigt :( Hoppas att det tar sig snabbt igen... {#emotions_dlg.flower}
    Ja, tack =) Hoppas vi med!
  • FrökenIda
    Tösabiten88 skrev 2012-06-08 15:24:32 följande:
    fröken ida: beklagar missfallet :(
    Tack.. vi försöker igen =)
  • madeleinesophie
    FrökenIda skrev 2012-06-08 15:39:43 följande:
    Åh jisses vad glad man blir när man ser de där Glad Så svart på vitt! "Inte gravid" kniper hårt i hjärtat på de där testen, men de är bra för man säkert vet.. :=) Lycka till och STOR GRATTIS!!!
    tack! ja verkligen! och det är så sjukt att bara 3 dagar tidigare få EJ GRAVID och sen GRAVID :) hehe omstgällning! Vi hade bara sex 1 gång den månaden! och jag trodde INTE det var på ÄL, för den skulle ha kommit 1 vecka senare!den dagen vi hade sex testade jag för skojs skull med ett Äl test från CB och fick glad gubbe ;) Så de va nog bara meningen, Ej planerat heller, men välkommet :) jag började testa med gravtest BARA för att jag visste att vi råkat ha sex på äldagen! hade inga symptom alls :) dom kom senare spytt i 21 veckor ;)

Och du beklagar MF! har aldrig haft det. och kan inte tänka mig hur det är :/ Men jag håller tummar på att det tar sig för er :)
  • madeleinesophie

och till er ALLA :) Jag har bara en äggledare!!! Fick ta bort en när jag hade utomkveds! och efter det har jag fått min dotter som nu är 3år, när jag plussade med henne så hade vi bara haft sex 1 gång den månaden!! OCH nu igen sex 1 gång den månaden och blev gravid :)
    Hoppas ni alla plussar snart! Jag kikar in  här ofta och kollar även om jag inte skriver så mkt :)

• Odella
    kanske 4a skrev 2012-06-08 08:47:30 följande:
    Så här blev det Gråter Testlagret är lite tydligare än igår och jag såg det inom tiden.

Usch vad arg jag blir för din skull! De där strecken är ju riktigt tydliga!
  • Odella
    madeleinesophie skrev 2012-06-08 15:56:29 följande:
    och till er ALLA :) Jag har bara en äggledare!!! Fick ta bort en när jag hade utomkveds! och efter det har jag fått min dotter som nu är 3år, när jag plussade med henne så hade vi bara haft sex 1 gång den månaden!! OCH nu igen sex 1 gång den månaden och blev gravid :)
    Hoppas ni alla plussar snart! Jag kikar in  här ofta och kollar även om jag inte skriver så mkt :)
    Hihi, vissa har det förspänt :D GRATTIS :D :D {#emotions_dlg.flower}
  • Odella
    Puffmajs skrev 2012-06-08 09:51:40 följande:
    Här kommer en tjockis :) tagen igår, 20+4

JÄTTEFIN mage du har :D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester