• sajo0106

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2012 skrev 2012-06-08 21:31:38 följande:
    Jag har positiva erfarenheter av deras äl tester. Positivt är när strecken är lika starka och/eller teststrecket är starkare.
    Tack för snabbt svar, jag TROR om jag räknat rätt att jag ska ha ÄL nästa helg... när bör jag börja testa mig för att få det rätt :)?
  • un poco

Nä, där rök cb testet, Jag inser att jag inte komma hinna testa imorn, jobbar hela helgen.
    Har hållt mig i 1 timma kanske när jag tog testet.

Ser ni nåt? Eller håller jag på att bli knäpp? Är strecket för smalt? bilderna är tagna inom tiden

• Hoppas 2012

Har du regelbunden cykel? Vet du när du brukar ha äl? Om du har den nästa helg skulle jag börja testa tisdagen :)
    Men den kan ju diffa :)

• sajo0106
    Hoppas 2012 skrev 2012-06-08 21:36:11 följande:
    Har du regelbunden cykel? Vet du när du brukar ha äl? Om du har den nästa helg skulle jag börja testa tisdagen :)
    Men den kan ju diffa :)
    Ja jag har ungefär 29 dagars + - 1 dag, så ÄL brukar ligga ungefär mitt i där någonstans och det blir då nu till helgen så på tisdag är det bra att starta :)? Och då är det alltås inte riktigt ÄL förrens strecket är lika starkt som kontrollstrecket :)?
  • un poco
    alexander2011 skrev 2012-06-08 21:16:51 följande:

såhär ser det ut när jag trixade lite o jo, de ser tunnt ut :(
    Jag ser på den sista trixade bilden
  • Augusti1985

Beställde test från testlagrets nu ikväll och hoppas på att jag får dom på måndag :D

• Hoppas 2012

Sajo
    Precis, när strecken är lika är det äl inom 13-48h :)
    Dock kan peaken vara kort så det är lätt att missa. Testa 2 ggr om dagen :)
    Lycka till!
    Fråga igen om det är nått

• alexander2011
    Augusti1985 skrev 2012-06-08 22:39:55 följande:
    Beställde test från testlagrets nu ikväll och hoppas på att jag får dom på måndag :D

har oxå beställt ikväll men jag tror mina kommer tidigast tisdag :S
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester