• Charin84

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-06-18 20:44:09 följande:
    Charin: jag ser nog inget, bilden verkar randig? Hoppas det blir synligt snart för oss båda!! :) har du också bim 25/6?
    Ja vi får hålla tummarna att vi får två fina streck snart. Enligt min app på mobilen så ska jag ha mens den 25, men den är lite oregelbunden, så skulle inte förvåna mig om den kommer lite senare.
    Melvin 11-09-20 <3
  • Meja JP

charin,det var svårt att se på det kortet,förhoppningsvis tydligare imorgon
    Nä då väntar man inte på ett streck,mkt lättare eg

Jag har beställt digitalt som skickades idag,så jag ska ta ett sånt imorgon.Lite svart på vitt om där är ngt eller inte.Så det inet bara är massa spök.

• alexander2011

OK kvällstestet. sitter här tårögd och känner en blandning av olika känslor, hopp, förtvivlan, hopplöshet, glädje, frustration Gråter jag ser ju på testet, visst 'r det starkare än igår men när ska jag få ett RIKTIGT plus och inte vackla emellan spök/negativt och kanske positivt.
    Kan det inte vara våran tur nu. fannn 8:e försöket. annars lägger jag ner det tills då jag ska till gyn den 29:e aug :(

säg mig, vad tror ni??Kan jag få låna era ögon   
  • alexander2011

Och nu 15 min efter utgående tid :S tror inte jag ser nått mot ljuset. spök eller?
  • Meja2011

Alex: tyvärr tror jag det är spök:(
    Maila tl idag, dem erkände fel på tester med LOT nr 120517 också, var det inte det du hade?

• alexander2011
    Meja2011 skrev 2012-06-18 21:09:33 följande:
    Alex: tyvärr tror jag det är spök:(
    Maila tl idag, dem erkände fel på tester med LOT nr 120517 också, var det inte det du hade?

Jo det var det jag hade :( FANNN. ska maila dom
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester