• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Binegar. tack för trixningen :) syns nått jättesvagt

• MandyPandy

Testade neg igår, och idag. Så jag antar att mitt i lördags var spök. Fan! Än är det väl inte helt kört, men hoppet fick sig en liten käftsmäll.. BIM på onsdag.

• Charin84

Meja jp: Jag tycker oxå det testet som ligger närmast fönstret syns mest. Ne det syns inget när jag kollar utan lampa, men då kan det väl inte vara positivt när man bara ser det så?

Melvin 11-09-20 <3
  • Meja JP

charin,Ok,ser du ngt på de andra testen?
    Nah alltså jag vet inte.När jag var gravid sist så började det så,knaaaapppt synligt med genomlysning.sedan blev det ett fint och tydligt streck så tappa inte hoppet!

• Charin84
    Knasten83 skrev 2012-06-18 20:38:28 följande:
    Charin: det är kanske bara för tidigt än?
    Ja det måste det vara, är bara på äl+7 idag. Dina test såg ju bra ut, hoppas att du får en fin stegring
    Melvin 11-09-20 <3
  • Knasten83

Charin: jag ser nog inget, bilden verkar randig? Hoppas det blir synligt snart för oss båda!! :) har du också bim 25/6?

• Charin84
    Meja JP skrev 2012-06-18 20:40:29 följande:
    charin,Ok,ser du ngt på de andra testen?
    Nah alltså jag vet inte.När jag var gravid sist så började det så,knaaaapppt synligt med genomlysning.sedan blev det ett fint och tydligt streck så tappa inte hoppet!
    Ser inget på dom två överta, men på det näst längst ner ser jag allt ett streck. Man får väl bara ha tålamod, förra graviditeten gjorde jag ett test i v 6, då va det inte planerat och då gick man ju inte o väntade på att man skulle göra ett test.
    Melvin 11-09-20 <3
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester