• Trixxy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2012-06-19 13:31:27 följande:
    fan vad arg jag blir. jag ville ha pengar tillbaka för stickorna av TL men fick detta mailet ist!!!HejVi ber om ursäkt men vi har testat stickorna i vårt lab. och det visade inget men vi håller på att göra nya test så Du kommer att få beskedHa en trevlig dagMvh Testlagret.se Kundtjänst

Men skrev de inte till dig i ett annat mail att de höll med om att det var fel på LOT 120517?

Vad håller de på med? De behåller pengarna och skickar ut felaktiga tester?!
  • Trixxy
    Knasten83 skrev 2012-06-19 13:31:46 följande:
    Testat med annat test idag, äl+8, negativt...

Testade du med morgonurin?

Förstår hur jäkla frustrerande detta är speciellt du som fick så tydligt häromdagen
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-06-19 13:31:46 följande:
    Testat med annat test idag, äl+8, negativt...
    kanske inte lika känsligt ?? man såg ju tydligt på dom igår ju 
  • alexander2011

såhär har dagens sett ut ser era likadana ut? ser ni oxå nått?
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-06-19 13:44:25 följande:

såhär har dagens sett ut ser era likadana ut? ser ni oxå nått?
    ja, jag ser mest på de där uppe! men visst ser man 
  • alexander2011
    Trixxy skrev 2012-06-19 13:38:03 följande:

Men skrev de inte till dig i ett annat mail att de höll med om att det var fel på LOT 120517?
    Vad håller de på med? De behåller pengarna och skickar ut felaktiga tester?!

nä det minns jag inte att det avr det nummret. nån annan påstod att det var fel på dom och nån annan säger att det inte är nått fel på dom :( åhh vad frustrerande
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-06-19 13:45:12 följande:
    ja, jag ser mest på de där uppe! men visst ser man 
    alltså måste det vara nått fel :(
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-06-19 13:46:08 följande:
    alltså måste det vara nått fel :(
    ser tydligt på understa .... men alltså ... ingen mens?
  • Meja2011

Tl har skrivit till mig som ni kan se här uppe att det är fel på den. Och eftersom ingen för stegring så kan man ju räkna ut att det är fel

• Inelg

Alex jag ser fortfarande och jag tycker mig se rosa sträck

Saga. Jag ser helt klart att där är nåt!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester