• Charin84

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2012-06-19 13:44:25 följande:

såhär har dagens sett ut ser era likadana ut? ser ni oxå nått?
    jag ser ett svagt streck på det testet längst ner. Jag hade ett väldigt svagt streck i morse, tog sen ett nytt lite senare o det va blankt, men hade inte väntat med att kissa 3-4 timmar då om det spelar nån roll?

Jag har beställt andra stickor nu, tänker aldrig mer beställa från tl.
    Melvin 11-09-20 <3
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-06-19 13:47:45 följande:
    ser tydligt på understa .... men alltså ... ingen mens?
    nej ingeting :S det testet jag tog nyss syns tydligare nu men det är svårt o avgöra om det är färg eller inte men du ser ju att det är mega svagt rosa på översta ensamna stickan.
  • Trixxy

Hur bra är stickorna från Billigatester och bästpåtest?

• slemtorsk i din bralla
    Trixxy skrev 2012-06-19 13:51:28 följande:
    Trixxy skrev 2012-06-19 13:51:28 följande:
    bäst på test har jag använt och tycker dem är jättebra, uppenbarligen jättekänsliga eftersom jag fick svaaaga svaaaga utslag väldigt tidigt- har inte hört något om spökstreck på dem.
  • alexander2011
    Inelg skrev 2012-06-19 13:48:36 följande:
    Alex jag ser fortfarande och jag tycker mig se rosa sträck

Saga. Jag ser helt klart att där är nåt!!!

ok :) jag vet asså inte. det torkae ser man att det är rosa o den jag tog nyss på syns oxå nu men jättesvagt. borde vänta 1 vecka innna jag testar igen hahaha
    Charin84 skrev 2012-06-19 13:49:19 följande:
    jag ser ett svagt streck på det testet längst ner. Jag hade ett väldigt svagt streck i morse, tog sen ett nytt lite senare o det va blankt, men hade inte väntat med att kissa 3-4 timmar då om det spelar nån roll?

Jag har beställt andra stickor nu, tänker aldrig mer beställa från tl.
    jag tänker heller aldrig mer testa mer med deras. ska göra slut på de jag ahr sen blir det en ny beställning på bastpatest ist.
    OK jo svagt svagt :) 
  • Charin84
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-19 13:52:35 följande:
    bäst på test har jag använt och tycker dem är jättebra, uppenbarligen jättekänsliga eftersom jag fick svaaaga svaaaga utslag väldigt tidigt- har inte hört något om spökstreck på dem.
    Jag beställde där ifrån förut, hur lång tid tar det innan man får dom?
    Melvin 11-09-20 <3
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-06-19 13:50:43 följande:

alexander
    Tack :) syns ju :) sa ju det
  • Charin84
    alexander2011 skrev 2012-06-19 13:53:42 följande:
    ok :) jag vet asså inte. det torkae ser man att det är rosa o den jag tog nyss på syns oxå nu men jättesvagt. borde vänta 1 vecka innna jag testar igen hahaha
    jag tänker heller aldrig mer testa mer med deras. ska göra slut på de jag ahr sen blir det en ny beställning på bastpatest ist.
    OK jo svagt svagt :) 
    Samma här, ska testa en gång till ikväll. Jag beställde från bastpatest förut, dom verkar va bättre iaf. Man skulle ju bara vilja ha tillbaka sina pengar från tl.
    Melvin 11-09-20 <3
  • Knasten83

Trixxy: ja morgonurin :( så besviken!! :'( men inget att göra. Har också klagat till TL nu.

Swea: vet inte alls vilken känslighet. Köpte nu i Turkiet, vi är på semester så fattar inte riktigt vad det står, haha!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester