• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

bewe skrev 2012-06-19 14:18:27 följande:
    Meja: Jag ser! Jag vågar inte hoppas på att det är något för mig längre, hade ett ynka test kvar som såklart hade små "hål" i sig, samma resultat som alla de andra testen men jag orkar inte ens analysera längre.

Måste bara fråga, jag har inte haft finnar på 3 år, någon enstaka som dykt upp då & då kanske, men nu har jag 6 stycken lite överallt i ansiktet som bara har ploppat upp på 3 dagar..
    Dessutom har jag haft "engångshicka" nu i 4 dagar.. alltså, jag har hickat EN gång, men flera gånger under dagarna..
    Är det någon som fått finnar i tidig graviditet eller "hicka"? 
    duuu, när jag var gravid innan jag plusade så exploderade finnarna i ansiktet på mig :( har aldrig problem emd finnar annars så jaaaa för mig var det ett tecken
    Meja2011 skrev 2012-06-19 14:11:34 följande:

är det bara inbillning?
    jag ser :)

• LeKaMe

[quote=65426533][quote-nick]Diorali skrev 2012-06-19 10:49:18 följande:[/quote-nick]

mammelie1891 skrev 2012-06-19 10:43:05 följande:
    Samma nummer som jag hade, jag fick inget spök på dom, dom var helt negativa. (köpte en omgång till sen, vet ej nummer, men dom visade streck, men då var jag ju gravid)
    ok, har fått svaga streck på dom nu hoppas det är något..
    Äl 9 Juni Bim 22 Juni
    [/qu Hej, här e en till som testar som en galning ;) då jag också fått super super svaga streck, knappt synliga fast ändå. Har precis samma beställning som dig. Jag har testat sen i lördags o inte än har de inre blivit starkare så jag tror inte det är ngt.. :( men har ditt streck syns innan 10 min gått eller kommer det efter?
  • bewe
    alexander2011 skrev 2012-06-19 14:21:47 följande:
    duuu, när jag var gravid innan jag plusade så exploderade finnarna i ansiktet på mig :( har aldrig problem emd finnar annars så jaaaa för mig var det ett tecken
    jag ser :)
    Jag har iofs ätit lite onyttigt den senaste veckan, men det har jag ju gjort innan också under mina finnfria 3 år.. så hm, mina test är iallafall slut nu, ska nog beställa från en annan sida nu, 
    men hickan undrar jag över, hicka i fyra dagar men som aldrig riktigt börjar.. 
  • Meja2011
    bewe skrev 2012-06-19 14:18:27 följande:
    Meja: Jag ser! Jag vågar inte hoppas på att det är något för mig längre, hade ett ynka test kvar som såklart hade små "hål" i sig, samma resultat som alla de andra testen men jag orkar inte ens analysera längre.

Måste bara fråga, jag har inte haft finnar på 3 år, någon enstaka som dykt upp då & då kanske, men nu har jag 6 stycken lite överallt i ansiktet som bara har ploppat upp på 3 dagar..
    Dessutom har jag haft "engångshicka" nu i 4 dagar.. alltså, jag har hickat EN gång, men flera gånger under dagarna..
    Är det någon som fått finnar i tidig graviditet eller "hicka"? 
    Näe jag tror inte på detta heller=/ 

Ehh ja du jag har haft invasion utav finnar, mhar säkert 8 st, intåt brännare, och visst jag har finnar annars, men inte så här många på en gång, och de minns jag att jag hade när jag väntade Meja.

Alex: Du gör det=) är det skillnad?
    Meja 11-11-23
  • Binegar
    alexander2011 skrev 2012-06-19 14:20:06 följande:
    men det gör ingenting. du ahr varit duktig som har klarat 9 veckor. det är inte illa. det är inte ovanligt att falla tillbaka. jag röker sj. lovade mig sj för 19 dagar sedan att jag skulle sluta och hur har det gått Obestämd
    du kommer att klara det. försök igen.
    har du varit i kontakt med med nån rökavvänjningskurs?  
    ja jag har bra kontakt med sluta röka linjen. men ingen kurs eller så.
    är det svårt för dig att sluta?
  • LeKaMe

Oj mitt inlägg blev lite konstigt såg jag nu :) testen jag prata om har iaf nr 120307

• 059

Är på BIM - 4, tog testet nu på lunchen.... Inbillar mig att det är ett plus...
    Ska testa igen imorgon bitti...

• Meja2011

Den översta är ifrån i söndags och den andra från idag, ärligt, syns det verkligen skillnad?

Meja 11-11-23
  • Binegar
    Meja2011 skrev 2012-06-19 14:29:58 följande:
    Den översta är ifrån i söndags och den andra från idag, ärligt, syns det verkligen skillnad?

svårt att säga eftersom ljuset faller olika på testerna.
    men jag hade inte ropat hej än. Ja, jag är pessimist efter 14 månaders försök.

• Meja2011
    Binegar skrev 2012-06-19 14:34:28 följande:
    svårt att säga eftersom ljuset faller olika på testerna.
    men jag hade inte ropat hej än. Ja, jag är pessimist efter 14 månaders försök.

ja du, då är vi två, det tog som sagt 6 år att få Meja till jorden=/
    Meja 11-11-23
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester