• juliia24

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lägger in nya test

• Meja2011
    Trixxy skrev 2012-06-19 14:14:41 följande:
    Jag ser! Vilken dag efter äl är du på?
    Jag har ju ingen aning det är ju det=/ 
    Har inte fått igång mensen efter amningen, som jag slutade med för 3 månader sen 
    Meja 11-11-23
  • Trixxy

[quote=65429546][quote-nick]Binegar skrev 2012-06-19 14:14:24 följande:[/quote-nick][/quote]

Oj hehe har du trixxat den?

• Binegar
    juliia24 skrev 2012-06-19 14:15:40 följande:
    lägger in nya test

• bewe

Meja: Jag ser! Jag vågar inte hoppas på att det är något för mig längre, hade ett ynka test kvar som såklart hade små "hål" i sig, samma resultat som alla de andra testen men jag orkar inte ens analysera längre.

Måste bara fråga, jag har inte haft finnar på 3 år, någon enstaka som dykt upp då & då kanske, men nu har jag 6 stycken lite överallt i ansiktet som bara har ploppat upp på 3 dagar..
    Dessutom har jag haft "engångshicka" nu i 4 dagar.. alltså, jag har hickat EN gång, men flera gånger under dagarna..
    Är det någon som fått finnar i tidig graviditet eller "hicka"? 

• Fridhaa
    Trixxy skrev 2012-06-19 13:51:28 följande:
    Hur bra är stickorna från Billigatester och bästpåtest?

Jag fick mitt plus med de från billiga tester var jätte nöjd med dem!!
  • Binegar
    Trixxy skrev 2012-06-19 14:16:07 följande:
    [quote=65429546][quote-nick]Binegar skrev 2012-06-19 14:14:24 följande:[/quote-nick][/quote]
    Oj hehe har du trixxat den?
    den är trixad :)
  • alexander2011
    Binegar skrev 2012-06-19 14:10:46 följande:
    jag har varit rökfri i 9 veckor och ett dygn. igår köpte jag cigg och har rökt 3 st sedan igår kväll Gråter aah...jag blir så trött på att pendla mellan att äcklas av cigg för att i nästa stund kunna hoppa utför ett stup för en fimp,....
    men det gör ingenting. du ahr varit duktig som har klarat 9 veckor. det är inte illa. det är inte ovanligt att falla tillbaka. jag röker sj. lovade mig sj för 19 dagar sedan att jag skulle sluta och hur har det gått Obestämd
    du kommer att klara det. försök igen.
    har du varit i kontakt med med nån rökavvänjningskurs?  
  • Meja2011

Så här såg mina test ut när jag vart gravid med Meja, tog ett tag innan det verkligen stegrade
    Meja 11-11-23
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester