• Charin84

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad använder ni för program när ni trixar med korten?

Melvin 11-09-20 <3
  • alexander2011
    Charin84 skrev 2012-06-19 13:56:02 följande:
    Samma här, ska testa en gång till ikväll. Jag beställde från bastpatest förut, dom verkar va bättre iaf. Man skulle ju bara vilja ha tillbaka sina pengar från tl.
    ja de lovade mig penagrna tillbaka eller 40 gratisstickorfrån aprilbeställningen men jag vill ha pengarna tillbaka. men det har jag inte fått svar på om jag kommer att få
  • Inelg

Charin. Ja det spelar roll. Det måste gå minst 4h mellan. Jag har testat svagt pos på morgonen för att testa neg 4h efter eller till och med på kvällen.

• alexander2011

såhär såg mitt test ut när jag trixade det
  • Meja2011

Jag fick osså starkare idag, men efter 4 dagar känns det redan som om stegringen skulle ha infunnit sig.

• Trixxy

Någon som jag kan skicka en bild till som jag har förstärkt lite genom den där funktionen i iphonen?

• Binegar

fan fan fan....så pinsamt så pinsamt.... Gråter

• Trixxy
    Trixxy skrev 2012-06-19 14:06:52 följande:
    Någon som jag kan skicka en bild till som jag har förstärkt lite genom den där funktionen i iphonen?

Alltså om någon vill lägga upp min något förstärkta bild åt mig här

Någon med mail?
  • Binegar
    Charin84 skrev 2012-06-19 13:57:58 följande:
    Vad använder ni för program när ni trixar med korten?
    photoshop sc 3 för att vara exakt .
  • alexander2011
    Binegar skrev 2012-06-19 14:08:42 följande:
    fan fan fan....så pinsamt så pinsamt.... Gråter
    haaa? vad nu?Obestämd
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester