• EQ85

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Charin84 skrev 2012-06-20 16:13:12 följande:
    Kanske ser ett väldigt svagt streck, det här är taget med bästpåtest, dom kan man väl lita på?

• rundaringar

Tog ett digitalt som var neg :-/ så nu vet jag inte vad jag ska tro.. Men testlagrets är väl lite känsligare? Så kanske ska lita på det jag tog imorse och så var det förtidigt för ett digitalt? 

Det finns en liten risk att jag bara är på BIM -7 också, så kanske inte ska ge upp än? För inte var det ett spökstreck som jag la upp förut? 

Kan inte rå för att jag känner mig lite depp.. 

• Charin84
    EQ85 skrev 2012-06-20 16:31:39 följande:

Ja jag tycker att jag kan se ett litet svagt streck ändå, hoppas att det blir bättre när jag ska testa i morgon bitti
    Melvin 11-09-20 <3
  • Charin84
    rundaringar skrev 2012-06-20 16:35:24 följande:
    Tog ett digitalt som var neg :-/ så nu vet jag inte vad jag ska tro.. Men testlagrets är väl lite känsligare? Så kanske ska lita på det jag tog imorse och så var det förtidigt för ett digitalt? 

Det finns en liten risk att jag bara är på BIM -7 också, så kanske inte ska ge upp än? För inte var det ett spökstreck som jag la upp förut? 

Du får inte tappa hoppet än, man ska ju egentligen testa närmare bim. Jag vet inte riktigt heller när jag ska ha bim, är inte riktigt regelbunden. Testa i början av nästa vecka, hoppas du får ett plus då.
    Melvin 11-09-20 <3
  • EQ85
    rundaringar skrev 2012-06-20 16:35:24 följande:

bim-7 är ju äl+7 så kan va lite tidigt för digitala.
  • rundaringar

Ja ni har rätt, det är tidigt. Blev bara så ivrig när jag såg det där svaaga strecket idag! har kvar några billiga tester, ska ta ett imorgonbitti och se om jag fortfarande ser sen ta ett digital senare.. 

• EQ85
    Charin84 skrev 2012-06-20 16:36:09 följande:
    Ja jag tycker att jag kan se ett litet svagt streck ändå, hoppas att det blir bättre när jag ska testa i morgon bitti
    håller tummarna.
    rundaringar skrev 2012-06-20 16:41:13 följande:
    Ja ni har rätt, det är tidigt. Blev bara så ivrig när jag såg det där svaaga strecket idag! har kvar några billiga tester, ska ta ett imorgonbitti och se om jag fortfarande ser sen ta ett digital senare.. 
     man blir det. och det kan va en hårfin gräns från inte gravid till gravid.
  • rundaringar
    EQ85 skrev 2012-06-20 16:42:27 följande:
    håller tummarna.

man blir det. och det kan va en hårfin gräns från inte gravid till gravid.
    Beställde hem ett digital nu, så den kommer imorgon vet inte om jag ska testa imorgon med morgonurin, eller vänta några dagar.. Är antingen på äl+9 eller äl +7 (imorgon äl+10 eller +8)
  • Helenmedh

Här är otrixat med väldigt värdelös kamera

Här är trixade (alltså dragit ner ljuset bara)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester