• Charin84

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vågar man ta ett digitalt i morgon bitti? Enligt min app på mobilen så ska jag ha mens på måndag, men den är inte riktigt regelbunden, om den kommer så tror jag den kommer tre dagar senare.

Melvin 11-09-20 <3
  • Charin84
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-20 16:15:25 följande:
    jag fick svagt utslag på dem på ruvardag 7 vilket ska motsvara ÄL+9-10 men ofta tar det ju lite längre tid för hcg-halten att öka vid ivf eftersom det tar lite längre tid för embryot att fästa än vid en naturlig grav, så jag vet inte riktigt, det var ju motsvarande bim-4-5 i mitt fall...

jag har inte haft spökstreck på dem innan, inte en skugga ens..
    Ser du nått på mitt test?
    Melvin 11-09-20 <3
  • EQ85
    Charin84 skrev 2012-06-20 16:15:52 följande:
    Vågar man ta ett digitalt i morgon bitti? Enligt min app på mobilen så ska jag ha mens på måndag, men den är inte riktigt regelbunden, om den kommer så tror jag den kommer tre dagar senare.
    vänta isf till måndag för säkerhets skull. i med att den kan komma senare
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-20 16:15:25 följande:
    jag fick svagt utslag på dem på ruvardag 7 vilket ska motsvara ÄL+9-10 men ofta tar det ju lite längre tid för hcg-halten att öka vid ivf eftersom det tar lite längre tid för embryot att fästa än vid en naturlig grav, så jag vet inte riktigt, det var ju motsvarande bim-4-5 i mitt fall...

jag har inte haft spökstreck på dem innan, inte en skugga ens..
     jag har inte hört ngt heller om spök på dem
  • Helenmedh
    mammelie1891 skrev 2012-06-20 15:28:04 följande:
    Helenmedh: har du ingen otrixad bild? :-/
    Ska försöka fixa fram en.. Men det blir liksom för ljust.. När jag trixar så drar jag ner ljusstyrkan bara.. Inget annat.. Men kan försöka att inte göra det.. 
  • slemtorsk i din bralla
    Charin84 skrev 2012-06-20 16:17:30 följande:
    Ser du nått på mitt test?
    inte otrixat men jag trixade lite med det och då anar man ett tunnt streck, inte alls där EQ visar utan lite närmare kontrollstrecket... i mitt tycke lite för nära och lite för smalt för att vara något...mina svaga streck syntes inte på bild men syntes med blotta ögat redan då på ruvardag 7, på ruvardag 8 syntes de på bild men behövdes trixas lite..
  • Charin84
    EQ85 skrev 2012-06-20 16:21:05 följande:
    vänta isf till måndag för säkerhets skull. i med att den kan komma senare

jag har inte hört ngt heller om spök på dem
    Ja jag får nog göra det, man vill ju bara veta nu.
    Melvin 11-09-20 <3
  • Charin84
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-20 16:22:16 följande:
    inte otrixat men jag trixade lite med det och då anar man ett tunnt streck, inte alls där EQ visar utan lite närmare kontrollstrecket... i mitt tycke lite för nära och lite för smalt för att vara något...mina svaga streck syntes inte på bild men syntes med blotta ögat redan då på ruvardag 7, på ruvardag 8 syntes de på bild men behövdes trixas lite..
    Okej. Får vänta med att ta ett digitalt iaf. Ska åka till norge i morrn o jobba en vecka nu, då får man lite annat att tänka på oxå.
    Melvin 11-09-20 <3
  • stormviskaren

tog två test, detta visar ytter lite och det kom inte fram förens ett bra tag efter. 

Sen fick jag detta! Rätt tydligt plus ändå väl? 

• isflikkan1
    stormviskaren skrev 2012-06-20 16:25:06 följande:
    tog två test, detta visar ytter lite och det kom inte fram förens ett bra tag efter. Sen fick jag detta! Rätt tydligt plus ändå väl? 

HELT KLART!!

GRATTIS!!!
  • slemtorsk i din bralla
    stormviskaren skrev 2012-06-20 16:25:06 följande:
    tog två test, detta visar ytter lite och det kom inte fram förens ett bra tag efter. 

Sen fick jag detta! Rätt tydligt plus ändå väl? 

jajemensan... välkommen till de gravidas värld.. om du inte varit gravid tidigare vill jag bara förvarna dig...KÖP NÄSDUKAR för de går åt.. har gjort åt ett helt paket efter att ha läst om Lena Phs skilsmässa....haha
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester