• cwittra

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

[quote=65448301][quote-nick]Helenmedh skrev 2012-06-20 16:46:12 följande:[/quote-nick]Här är otrixat med väldigt värdelös kamera Här är trixade (alltså dragit ner ljuset bara)

[/quote

Ser ut som Pos. :) spännande med digitalt!

• Snigo

Jag plusa på äl + 8 på kvällen med digital

• EQ85
    Snigo skrev 2012-06-20 17:21:46 följande:
    Jag plusa på äl + 8 på kvällen med digital
    samma här. visste ungefär när jag hade ÄL. annars hade jag inte vågat.
  • Charin84

Tänkte bara fråga, när man har äggvita flytningar, är det då man har äl, släpper ägget då?

Melvin 11-09-20 <3
  • rundaringar

Jag är rätt ny på allt.. Men hur vet man om det är spök eller inte?

• Snigo
    rundaringar skrev 2012-06-20 17:26:16 följande:
    Jag är rätt ny på allt.. Men hur vet man om det är spök eller inte?

Jag har fått en del spök, och alla har man sett bättre EFTER testet torkat. När jag fick mitt efterlängtade plus så syntes de starkare när de var blött, de syntes typ aldrig när de va spök, bara när de torkat och man höll de mot lampan typ...
  • cwittra

Åh, jag vill också plussa nu, är på ÄL+10 men testerna visar absolut inget.. Bu!

• MissJibs

Kan man maila bild till ngn här? Tog nyss både ÄL test o TL test som d syns på inom 5 min.

• rundaringar
    Snigo skrev 2012-06-20 17:29:29 följande:
    Jag har fått en del spök, och alla har man sett bättre EFTER testet torkat. När jag fick mitt efterlängtade plus så syntes de starkare när de var blött, de syntes typ aldrig när de va spök, bara när de torkat och man höll de mot lampan typ...
    Du har ju sett bilderna jag lagt upp, är det spök tror du? Jag behöver inte hålla mot lampa eller fönster för att se. Men det är verkligen svagt, knappt så man ser!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester