• EQ85

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Charin84 skrev 2012-06-20 17:50:44 följande:
    Ja det får man ju göra o det är ju skönt d oxå
    en jäkla tur det. annars hade det nog inte blivit så många barn i världen Tungan ute
  • EQ85
    Trixxy skrev 2012-06-20 17:50:44 följande:
    Om man får ett streck som syns i alla vinklar och som kommer efter 4 minuter,men som är svårt att avgöra färg på för att det är så svagt,betyder det spök då? De där strecken syns bara på morgonurin,inte på dagen trots att alla är LOT 120517
    njaa. är det grått så är det ytan där det rosa ska samlas, så är det nog bara fukt. men ser det ut som fuktstreck eller säger magkänslan ngt annat?
  • Charin84
    EQ85 skrev 2012-06-20 17:52:05 följande:
    en jäkla tur det. annars hade det nog inte blivit så många barn i världen Tungan ute
    Ne det hade det nog inte blivit då hehe. Men hoppas iaf att det går lika fort o bli gravid som det gjorde med sonen, när ja plussade med han så vägde jag 20 kilo mer o nu har  jag gått ner 31 kilo på 6,5 månad o då borde det ju va lättare o bli gravid tycker jag
    Melvin 11-09-20 <3
  • EQ85
    Charin84 skrev 2012-06-20 17:54:52 följande:
    Ne det hade det nog inte blivit då hehe. Men hoppas iaf att det går lika fort o bli gravid som det gjorde med sonen, när ja plussade med han så vägde jag 20 kilo mer o nu har  jag gått ner 31 kilo på 6,5 månad o då borde det ju va lättare o bli gravid tycker jag
    grattis! härligt för dig!  Skål 
  • Trixxy
    EQ85 skrev 2012-06-20 17:53:56 följande:
    njaa. är det grått så är det ytan där det rosa ska samlas, så är det nog bara fukt. men ser det ut som fuktstreck eller säger magkänslan ngt annat?

Fått så senaste 3 dagarna,men imorse var första gången jag såg konturerna av strecket,det har jag inte gjort innan.innan har det bara vart som en skugga.

Jag fick upp hoppet,men blev ledsen för att strecket inte blev sådär rosa och fint.

Jag vet inte.Skall testa imorrn igen,men känner absolut inga symtom alls förutom lite yrsel då och då.

Tappen är hög och hård,men det betyder väl mens?

Hoppet har inte svikit mig ännu.är ev på äl+8 idag
  • Charin84
    EQ85 skrev 2012-06-20 17:57:25 följande:
    grattis! härligt för dig!  Skål 
    Tack. Ja det känns underbart o ha lyckas gå ner så mycket, hade det som mål att jag ville gå ner allt innan jag blir gravid igen.
    Melvin 11-09-20 <3
  • 059

Gjorde test nyss!!!!!!! Glad och rädd!!!! (Rädd pga fick långdraget missfall som äntligen var klart i maj, sk ofostrig graviditet).

• Knasten83

Runda: åh så tråkigt! Men tappa absolut inte hoppet än. Jag fick svagt på cb och tog då digitalt, visade inte gravid, efter två dar testade jag digitalt igen och fick gravid (äl+12)

• rundaringar
    Knasten83 skrev 2012-06-20 18:19:02 följande:
    Runda: åh så tråkigt! Men tappa absolut inte hoppet än. Jag fick svagt på cb och tog då digitalt, visade inte gravid, efter två dar testade jag digitalt igen och fick gravid (äl+12)
    Åh, det fick mig att hålla hoppet igång! Kommer nog smygtesta senare ikväll med mina stickor. Har några stycken kvar så kan nog smyga mig på ett ikväll
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester