• Charin84

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

059 skrev 2012-06-20 18:17:18 följande:
    Gjorde test nyss!!!!!!! Glad och rädd!!!! (Rädd pga fick långdraget missfall som äntligen var klart i maj, sk ofostrig graviditet).

Grattis
    Melvin 11-09-20 <3
  • 059

Håll tummarna för mig snälla!!! Mitt förra missfall började i dec 2011 och sista resterna var ute maj 2012. Helt sjukt långdraget, mkt tårar och läkarbesök. Är alldeles darrig nu.

• rundaringar
    059 skrev 2012-06-20 18:22:50 följande:
    Håll tummarna för mig snälla!!! Mitt förra missfall började i dec 2011 och sista resterna var ute maj 2012. Helt sjukt långdraget, mkt tårar och läkarbesök. Är alldeles darrig nu.
    GRATTIS! Håller alla tummar och tår för dig! Har själv varit med om samma sak, missfall som tog flera månader innan allt var ute - det är en mardröm och jag förstår din oro nu!
  • Knasten83

Runda; fick lite dåligt samvete som eggade dig! Men nä, ge absolut inte upp än!!! Långt kvar och mkt kan hända!

• Charin84
    059 skrev 2012-06-20 18:22:50 följande:
    Jag håller tummarna allt jag kan för att det ska gå vägen den här gången och det kommer det att göra. Förstår att det va jobbigt med missfallet. Kramar
    Melvin 11-09-20 <3
  • Tusse Misse

Nu ger jag fan upp! Haft sånt hopp med TL några dagar men idag fick jag hem andra test plus två clearblue och på cb kommer ju dessa svaga spök upp som VANLIGT! Men de andra helt blanka! ALDRIG MERA TESTLAGRET säger jag bara!

Tvi spott o fräääääääääääääääs!

• rundaringar
    Knasten83 skrev 2012-06-20 18:24:45 följande:
    Runda; fick lite dåligt samvete som eggade dig! Men nä, ge absolut inte upp än!!! Långt kvar och mkt kan hända!
    Haha, jag har en egen vilja så det är ingen fara men testet från imorse, hur ska jag tolka det? Positivt?
  • MrsC74

Ni borde bojkotta TL tester för ni ser ju streck på alla som sen inte visar sig vara något. Men det blir för dyrt att köra på kvalitetstester. Finns det några test som är pålitliga ??
    För mig har alltid CB fungerar. Tycker att det sk spökplusset inte dyker upp eller är ett solklart spök. Men det blir ju för dyrt.
    Även om TL är billigt så blir det dyrt när det är så dåliga.

• Trixxy
    MrsC74 skrev 2012-06-20 18:44:17 följande:
    Ni borde bojkotta TL tester för ni ser ju streck på alla som sen inte visar sig vara något. Men det blir för dyrt att köra på kvalitetstester. Finns det några test som är pålitliga ??

För mig har alltid CB fungerar. Tycker att det sk spökplusset inte dyker upp eller är ett solklart spök. Men det blir ju för dyrt.

Även om TL är billigt så blir det dyrt när det är så dåliga.

Testlagret har nog blivit ett beroende för många,speciellt när det visar skugga.visar ett annat test negativt men tl skugga så väljer man att tro på tl

Man gnäller över tl men fortsätter att testa med dem ändå

Själv har jag blivit van vid dessa skuggor nu och tror på det när det visar ett lysande rosa streck istället

Skuggor för mig=negativt
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester