• Charin84

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

rundaringar skrev 2012-06-20 13:52:54 följande:
    Jag är också på äl+9 (ev äl+8)!
    Jaså, då får vi göra ett test ihop då hehe. Men det syntes ju mer på ditt test än va d gör på mitt.
    Melvin 11-09-20 <3
  • EQ85
    Charin84 skrev 2012-06-20 13:53:08 följande:
    När tog du ett digitalt då?
    de bilder jag lagt upp, samma dag tog jag ett digitalt
    visade sig på ett tidigt vul att det jag trodde var äl+9 var äl+8.

• rundaringar
    Charin84 skrev 2012-06-20 13:54:13 följande:
    Jaså, då får vi göra ett test ihop då hehe. Men det syntes ju mer på ditt test än va d gör på mitt.
    Men du hade ett digitalt hemma va? Ta det! Även om det kanske är bättre att vänta någon dag, hur ska man orka vänta? Man vill ju veta! Och får du minsta lilla utslag på ett vanligt test så BORDE det ju visa gravid på ett digitalt?
  • rundaringar
    Charin84 skrev 2012-06-20 13:55:30 följande:

Här är mitt test från i morse, syns typ inget
    Jo, något syns.. Och vinklar man skärmen på datorn så ser man att det är något!
  • EQ85
    Charin84 skrev 2012-06-20 13:55:30 följande:

Här är mitt test från i morse, syns typ inget

• Charin84
    rundaringar skrev 2012-06-20 13:56:53 följande:
    Jo, något syns.. Och vinklar man skärmen på datorn så ser man att det är något!
    Jag tror nog att jag tar det digitala i morgon bitti o så tar jag en sticka i eftermiddag, sen vet man ju inte om d är ett spök heller.
    Melvin 11-09-20 <3
  • alexander2011

Ringde TL hahaha :)

eftersom jag gjorde de testerna med stickorna igår och idag så ska de skickas till labbet.
    jag skulle även skicka foton på stickorna och sen ska jag ringa idag efter de har sett bilderna så skulle vi prata igen? berättade att jag vill ha pengarna tillbaka men om jag skulle få det fick jag inget svar på

ist ser det ut som jag ahr stegring på äl testerna, frågan är. kan man lita på dom?     

• EQ85
    alexander2011 skrev 2012-06-20 13:59:05 följande:
    Ringde TL hahaha :)

eftersom jag gjorde de testerna med stickorna igår och idag så ska de skickas till labbet.
    jag skulle även skicka foton på stickorna och sen ska jag ringa idag efter de har sett bilderna så skulle vi prata igen? berättade att jag vill ha pengarna tillbaka men om jag skulle få det fick jag inget svar på

ist ser det ut som jag ahr stegring på äl testerna, frågan är. kan man lita på dom?     
    hur stark stegring är det?
  • alexander2011

de översta har ett annat lotnr. de ser man absolut ingeting på. de 2 mittersta ser man svagt på. de är de som ahr gett mig sträck men visst ser det ut som om jag kan ha äl idagarna eller?? :)

de två översta är de nya med annat lotnr

de understa är de som har gett mig spök, dvs de jag ahr testat med hela tiden :( 

såhär såg testerna ut nu nr de har torkat
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester