• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

EQ85 skrev 2012-06-20 14:01:44 följande:
    hur stark stegring är det?

från början menar du? jag kan visa ett kort från första testet tills idag om du vill
  • alexander2011

eller jaha hahaha trodde du menade gravtesterna. äl bildens er du ovan

• EQ85

ältestet ser ut at gå mot positivt. äl kan mkt väl vara om ngn dag

• rundaringar

Tog en ny bild. Men eftersom min kamera gör allt bara ljust så lyckades jag (!!) redigera lite själv. Men nog allt är det ett streck där?

• alexander2011
    EQ85 skrev 2012-06-20 14:09:00 följande:
    ältestet ser ut at gå mot positivt. äl kan mkt väl vara om ngn dag

jag hoppas det, då ahr mensen hoppat över denna månaden IGEN :( 2 ggr på 3 månader :( hade mens sist den 5:e maj så om jag räknar på 30 dagar så är jag på dag 15. brukar ha 16 dagar efter äl så vi får se.
    ska jag ta ett test ikväll igen? 
  • EQ85
    rundaringar skrev 2012-06-20 14:09:12 följande:
    Tog en ny bild. Men eftersom min kamera gör allt bara ljust så lyckades jag (!!) redigera lite själv. Men nog allt är det ett streck där?

• rundaringar

Om jag inte kissar på 5-6 timmar, kan jag ta ett digitalt då?

• EQ85
    alexander2011 skrev 2012-06-20 14:10:13 följande:
    jag hoppas det, då ahr mensen hoppat över denna månaden IGEN :( 2 ggr på 3 månader :( hade mens sist den 5:e maj så om jag räknar på 30 dagar så är jag på dag 15. brukar ha 16 dagar efter äl så vi får se.
    ska jag ta ett test ikväll igen? 
    ja det tycker jag. för stegringen kan komma fort

• rundaringar
    EQ85 skrev 2012-06-20 14:11:00 följande:
    drog ner ljuset o inget annat
    Och visst är strecket rosa? för är det grått/vitt så är det ju spök, men mitt ser ju rosa ut?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester